עם 13 ישראלים: אליפות אירופה בטריאתלון ספרינט יוצאת לדרך בטורקיה

הנבחרת עד גיל 23 ונבחרת הנוער ינסו להעפיל לגמרים בתחרות היוקרתית ולהשיג דירוג טוב גם במקצי השליחים המעורבים. אביב לוי, הגר כהן כליף ואיתמר לבנון בין המשתתפים. המנהל המקצועי ליאור כהן: "זו תחרות שאנחנו שמים עליה המון דגש"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אביב לוי | צילום: פרטי

אליפות אירופה בטריאתלון למרחק ספרינט ולקבוצות שליחים יוצאת מחר (שישי) לדרך בעיר בליקשיר בטורקיה, בהשתתפות 13 טריאתלטים וטריאתלטיות מנבחרת ישראל. עבור הנבחרת, המוקד הוא באליפות עד גיל 23 ובאליפות לנוער, אשר ינסו להעפיל לגמרים בתחרות האיכותית.

לכתבות נוספות בנושא:
מקום 37 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם בסנדרלנד: "מאוכזב, ננתח מה לא עבד"
בין הדולומיטים לרמת הגולן, איך מתאמנים בחום? האזינו!
מקום 26 לאיתמר אשד בקנדה, צפוי להיכנס לראשונה לתמונת המשחקים האולימפיים בפריז

בקטגוריה של עד גיל 23 מייצגות את ישראל הגר כהן כליף ואביב לוי, כאשר אצל הגברים יתחרו איתמר לבנון ושחר עגור. התחרות עד גיל 23 ותחרות העלית מוזנקות יחד, כשחצי הגמר ייערך למרחקים של 400 מטר שחייה, 10.7 ק"מ רכיבה ו-2.2 קילומטרים ריצה. 30 הספורטאיות והספורטאים הראשונים בחצי הגמר יעפילו לגמר, שיתקיים למחרת במרחקים אחרים: 270 מטרים שחייה, 8 קילומטרים רכיבה ו-1.7 קילומטרים ריצה.

איתמר לבנון | צילום: פרטי

בתחרות הנוער לוקחים חלק אייל וינשטיין, תומר שפירא עומר צפריר מעיין גלנץ ורוי ברון אצל הנערים ויהלי ויתקין, הילה אריאס, אופק לוינסקי ועדי כספי אצל הנערות. מי שמוביל את המשלחת הוא מאמן פרויקט הבוגרים של נבחרת ישראל ענר שרמן, אליו מצטרפים המאמנים עידן סנדק (טרימור) וניר יגודה (רוד ראנר)

המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ליאור כהן סיפר לשוונג: "זו תחרות שאנחנו שמים עליה המון דגש, הן בפן האישי והן במסגרת השליחים, כשגם בעד 23 וגם בנוער נעמיד קבוצות שליחים, והמטרה שלנו להתקדם גם שם. המטרה היא להעפיל לגמרים בכל הקטגוריות. הספורטאים מגיעים עם רוח גבית לתחרות הזאת לאחר תקופת אימונים אינטנסיבית בישראל, בסיומה נערכו מחנות אימונים הן בקבוצות והן בנבחרת, ברמת הגולן".

אלופת ישראל בספרינט, אביב לוי, סיפרה: "אני מרגישה טוב ומוכנה לתחרות. המטרה המקצועית שלי היא להעפיל לגמר. קיימנו הרבה מאד אימונים בחום הכבד כיוון שתנאי מזג האוויר בטורקיה דומים לאלה שאצלנו, ואולי אפילו קשים יותר וחשוב היה לנו לעבוד בתנאים זהים. עבדנו בעצימות גבוהה בעיקר על קצב מהיר בכל מרכיבי התחרות והכל תוך הקפדה משמעותית על שתייה, תזונה וקירור הגוף".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג