אנטונינה רזניקוב אחרי ההתמוטטות בצרפת: "הכבישים היו פרוצים, נתנו לנו מים מלוכלכים"

אלופת הישראמן משתפת בראיון מיוחד אחרי שלא סיימה את האמברנמן: "לא הייתי מוכנה מנטלית לתנאים כאלה" על ההכנות לישראמן: "עוד לא יודעת באיזה מקצה, אבל אשתתף בוודאות, זה הבית"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב | צילום: צלמי שוונג

אנטונינה רזניקוב הייתה קרובה לסיום האמברנמן בצרפת, אחת מתחרויות איש הברזל הקשות בעולם, לפני שהתמוטטה במהלך הריצה, במה שלא שגרתי לאחת מנשות הברזל החזקות בארץ ומי שכהנת כאלופת הישראמן ואלופת המרחק לאיש ברזל, לחצי איש ברזל (מ-TRI כנרת) ולאופני כביש.

כעת, שבוע אחרי, משתפת רזניקוב בפרטים בראיון מיוחד ל"נכנסים לשוונג" במגרש פתוח: "עכשיו אני מרגישה מצוין. אני יכולה לספר שלא הייתי מוכנה לתחרות הזאת מנטלית, לא ידעתי בדיוק מה קורה שם. עשיתי עשרות תחרויות איש ברזל ברחבי העולם, וארגון הכי טוב זה ישראמן, אין כמו ישראמן. בצרפת זה כבישים פתוחים לחלוטין, מכוניות אופנועים… בחלוקת מים לא היו מים נקיים, לקחו מים מהנהר, מלוכלכים לא כל כך שתיתי ואולי בגלל זה התייבשתי".

"היה 30 מעלות, הכביש לא היה מסומן, כל המשתפים, 800 משתתפים, בכביש פתוח ומסוכן, פשוט לא הייתי מוכנה מנטלית, זו תחרות למי שמכיר כבר ועשה כמה פעמים ומכיר את הארגון והתוואי, אני לא הייתי מוכנה לזה".

"גם הארגון כמו שצריך בישראמן – סוגרים כבישים, חלוקת מים, אני הייתי רגילה לארגון נורמטיבי. בריצה התחלתי להרגיש לא טוב, הרגשתי בחילות, חשבתי שאני צריכה עוד קצת מים ועוד קצת ג'ל, אבל זה לא עזר, והתחיל לי מה שכל מי שעושה איש ברזל זה קורה לו, כמו הקאות, התעלפות… האמנתי שאני אסיים כי נשאר לי 14 ק"מ, המשכתי לרוץ ובאיזה שלב פשוט התעלפתי".

אנטונינה רזניקוב מנצחת בישראמן | צילום: צלמי שוונג

לגבי המשך הדרך: "השנה אני בסימן שאלה האם אשתתף בישראמן במקצה עלית או במקצה החובבני. כי אני רוצה לרדת באיירונמן לחובבני, והחוק שלהם לא מאפשר את זה. אני כן אעשה את הישראמן, אני כן רוצה, כי זה התחרות האהובה עליי ששווה לעשות ולהתאמן אליה, אפילו אם אני אשתתף בין החובבנים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג