חנות האופניים שהוצתה בטייבה לאחר שתרמה לעוטף נפתחה מחדש בצור יצחק

החנות שתרמה 50 זוגות אופניים למפוני העוטף ובעקבות כך הוצתה, נפתחה כעת מחדש בסיוע תרומות רבות של הציבור: "אנחנו חיים במדינת ישראל ומי של מקבל את זה אז ימצא פתרון לעצמו. עם ישראל חי!"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חנות האופניים המחודשת בצור יצחק | צילום: הפייסבוק של אופני עודאי

לפני קצת פחות מחודש, שבוע לאחר פרוץ המלחמה, הוצתה באישון ליל חנות האופניים "אופני עודאי" בטייבה על ידי אלמונים, ככל הנראה על רקע תרומתה של החנות למפוני העוטף שהשתכנו בצור יצחק הסמוכה לטייבה. לאחר שנגרם לחנות נזק כבד, היום (חמישי) היא נפתחה מחדש, בצור יצחק עצמה.

לכתבות נוספות בנושא:
מרגש: רוכבי הנבחרת ערכו 12 הקפות ליום הולדתו של ארז שנמצא בשבי
"כל ק"מ הוא דולר": מיזם הרכיבה של תנועת הנוער ברטלי למען ילדי העוטף
3,000 ק"מ למען ישראל: המחווה המדהימה של רוכב האופניים הצ'כי

כבר בשבוע הראשון של הלחימה פרסם פעיל ההסברה הערבי-ישראלי יוסף חדאד ברשתות החברתיות תמונות של בעלי החנות מעמיס את האופניים לרכבו, ולאחר מכן את הילדים שפונו מהעוטף לצור יצחק ושמחו לקבל את האופניים, כדי להקל מעט על סבלם. "רגע של שותפות ישראלית מרגשת", כתב חדאד בפוסט ששותף פעמים רבות: "עלאא', בחור ערבי ישראלי עם עסק לאופניים בטייבה, החליט לתרום 50 זוגות אופניים לתושבי הדרום שהגיעו ליישוב צור יצחק. תודה עלאא, אתה הרוח הישראלית במיטבה".

התרומה של האופניים לעוטף | צילום: מתוך הפייסבוק של יוסף חדאד

לאחר ההצתה, המשיכו באופני עודאי לנהל את מכירות החנות ללא מקום פיזי, כשעשו זאת ברשת, טלפונית או במכירות מקומיות קטנות מרוכזות. במקביל, יצאו בקמפיין מימון המונים שיסייע להם לפתוח חנות חדשה ורבים התגייסו לתרום הן דרך קמפיין מימון ההמונים והן בדרכים אחרות.

"סליחה שלא מספיקים לענות לכל אחד ואחת", כתבו בעלי החנות בפייסבוק לאחר פתיחת הקמפיין: "ממש מעריכים ואוהבים את כולם ומחכים לפתיחה של החנות החדשה כדי לראות אתכם ולהגיד לכם תודה באופן אישי עם יקר. אנחנו חיים במדינת ישראל ומי של מקבל את זה אז ימצא פתרון לעצמו. עם ישראל חי!"

כעת, נסגר המעגל כאשר עוד בטרם הושלם קמפיין מימון ההמונים הצליחו הבעלים לפתוח את החנות מחדש: "בשעה טוב ומוצלחת, פתחנו את החנות החדשה שלנו בצור יצחק (זילברמינץ סנטר)", כתבו בפייסבוק: "נשמח לתת לכם שירות. תודה לכל מי שתמך, עזר ותרם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג