חוזר לעצמו: מקום שמיני לשחר שגיב בסבב הסופרליג במליבו

אחרי שסבל מחוסר מזל בשתי התחרויות הראשונות של העונה, הטריאתלט הישראלי הבכיר הציג יכולת גבוהה בליגה האיכותית וסיים בפסגה, כשהקדים את המדליסט האולימפי ג'וני בראונלי. היידן וויילד ניצח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב בסופרליג | צילום: פרטי

מאז זכה במדליית הכסף ההיסטורית במשחקים האירופיים בפולין, המזל לא האיר פנים לשחר שגיב, שפשוט לא הצליח לייצר את התוצאות שהוא רגיל אליהן וסבל מתקרים, פציעות, עונשים ומה לא. אלא שאולי הלילה (בין שבת לראשון) המזל סוף סוף השתנה.

לכתבות נוספות בנושא:
מה המשמעות של הצטרפות ישראמן לסבב הצ'לנג'?
חוסר המזל נמשך: שחר שגיב התרסק ופרש בתחרות הסופרליג בטולוז
ליידלו הוכתר לאלוף העולם הצעיר בהיסטוריה באיש ברזל, פרודנו נפרד בדמעות

הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל  מאגודת מכבי תל אביב זינק לפנות בוקר לתחרות השלישית של העונה במסגרת סבב הסופרליג במליבו, קליפורניה, וסיים במקום השמיני, תוך שהוא מציג יכולת גבוהה בשדה האיכותי של הטריאתלטים, מהבכירים ביותר בעולם.

שחר שגיב בסופרליג | צילום: פרטי

אחרי שלא סיים את שתי התחרויות הראשונות של העונה (בלונדון סבל מתקר בגלגל ובטולוז התרסק באופניים, הפעם זה היה משהו אחר לגמרי. כרגיל בסופרליג, התחרויות הן במתכונת לא שגרתית והפעם ציפו לטריאתלטים שלושה סבבים רגילים לכאורה של: שחייה למרחק של 300 מטרים, רכיבה למרחק של 4 קילומטרים וריצה למרחק של 1.6 קילומטרים. אחרי כל סבב זכו הספורטאים למנוחה בת 5 דקות ובסיומו של כל סיבוב נשרו שלושת האחרונים מ-20 המתחרים. כאשר בתום שני הסיבובים הראשונים מוזנקים הטריאתלטים לפי ההפרשים ביניהם לתחרות "מרדף".

שגיב, המתחרה בקבוצת בחריין סקורפיונס, הרגיש טוב כבר מתחילת התחרות, התברג בין המובילים מהרגע הראשון ולא הגיע לכדי סכנת הדחה במהלך כל התחרות. בסיום, לאחר תחרות צמודה על מיקום, סיים כאמור במקום השמיני והעניק שמונה נקודות יקרות לקבוצתו בטבלה הקבוצתית.

מי שניצח היה היידן וויילד הניו זילנדי, שהקדים את מוביל הליגה כולה לאו ברגר הצרפתי. כעת הפער בין ברגר לווילד עומד על שתי נקודות בלבד בטבלה, כשביניהם ג'וני בראונלי הבריטי, אשר הפעם הגיע רק במקום העשירי. בצד הנשי, מי שניצחה הייתה קסנדרה בויגראן הצרפתייה, אשר הקדימה את בת ארצה אמה לומברדי. ז'אם ליהייר ההולנדית סיימה במקום השלישי ומובילה את הליגה כולה, נקודה אחת בלבד לפני לומברדי.

בסוף השבוע הבא ישתתף שחר שגיב בתחרות גביע העולם ברומא וינסה למשיך את המומנטום החיובי שצבר במליבו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג