חוסר המזל נמשך: שחר שגיב התרסק ופרש בתחרות הסופרליג בטולוז

הטריאתלט הישראלי הבכיר נאלץ לפרוש זו הפעם השנייה ברציפות, לאחר שבסיבוב השני של הרכיבה נחתך על ידי אחד מיריביו ונפל על הקרקע, כשהוא נפצע וגם אופניו יצאו משימוש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: צלמי שוונג

ביש המזל ממשיך לרדוף את שחר שגיב, הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל. שגיב התחרה היום (ראשון) בטולוז, צרפת, בתחרות השנייה של סבב הסופרליג עם קבוצת בחריין ויקטורייס סקורפיונס, ובפעם השנייה ברציפות לא הצליח להגיע לקו הסיום.

לכתבות נוספות בנושא:
"כך סיימתי את אליפות העולם בחצי איש ברזל אחרי לידה חמישית ואימונים מועטים"
כשפנצ'ר בגלגל הרס לשחר שגיב את תחרות הסופרליג בלונדון
ניקוד אולימפי יקר: מקום 12 לאיתמר אשד בגביע העולם בטריאתלון בסין

הסופרליג היא ליגת הטריאתלון הטובה בעולם, ליגה מקצוענית המורכבת מקבוצות ואליה מוזמנים רק 20 הטובות ו-20 הטובים ביותר בעולם. בליגה יש מספר סוגי מרוצים, כאשר בטולוז הייתה תחרות "טריפל מיקס" בה שלושה סיבובים כשהסדר של הטריאתלון מעורבב – 300 מטרים שחייה, 4 קילומטרים רכיבה ו-1.5 קילומטרים ריצה ולאחר מכן סיבוב של ריצה-אופניים-שחייה וסיבוב אחרון של אופניים-שחייה-ריצה. אם טריאתלט נקלע לפיגור של 90 שניות ומעלה בכל חלק של התחרות, הוא מודח.

רגלו החבולה של שחר שגיב | צילום: פרטי

שגיב פתח את התחרות בצורה סולידית וסיים את הסיבוב הראשון במקום ה-13, אולם בסיבוב השני נפל מהאופניים אחרי שאחד המתחרים חתך אותו בצורה מסוכנת, והתרסק. הוא נחבל בשוק רגל ימין ובכתף ימין וסובל ממכות יבשות. כשניסה למרות החבלות הקשות והכאבים העזים לחזור ולהמשיך להתחרות, מצא את האופניים שלו תקולות בעקבות הנפילה והבין שהן יצאו מכלל שימוש, מה שגרם לו לפרוש מהתחרות.

כזכור, בשבוע שעבר בתחרות הפותחת של הליגה שנערכה בלונדון, פרש שגיב ממכבי תל אביב מהתחרות אחרי שנכנס לאחד הבורות במסלול הרכיבה, גילה פנצ'ר בגלגל הקדמי ולא הספיק להחליף את הגלגל בזמן המוקצב לכך, 90 שניות. מאז זכה במדליית הכסף במשחקים האירופיים בפולין, חווה שגיב תקופה פחות טובה של תחרויות, ויקווה לחזור לתלם לקראת התחרות הבאה של הליגה.

שחר שגיב | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

בתחרות קיבלנו דרמה גם בפיסגה, כאשר היידן וויילד הניו זילנדי שהוביל במרוץ המשיך בטעות להקפה נוספת באופניים בסיבוב האחרון, ונאלץ לחזור לאחור. מי שניצל זאת עד תום היה לאו ברגר הצרפתי שעבר למקום הראשון וניצח, לפני ג'וני בראונלי הבריטי והנרי סקומן מדרום אפריקה. וויילד, אגב, הצליח להתעשת ולסיים במקום הרביעי. אצל הנשים ניצחה בהופעת הבכורה שלה הבריטית קייט וואה, שהייתה דומיננטית מהפתיחה והקדימה ב-46 שניות את לאוני פריו המקומית ואת אמה לומברדי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג