"התחריתם כדי שהתקווה תנוגן, עכשיו אתם נלחמים כדי שכולנו נוכל לשיר אותה"

מכתב פתוח מאמא של ספורטאי שבחר להתגייס לקרבי, לכל אותם החיילים כמוהו שנלחמים כעת בחזית: "תודה לאימהות שלכם, שגידלו אזרחים עם ערכים למצוינות ועם אהבת המולדת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

אני אולגה שוסטרמן, מורה, שופטת שחייה, אבל לפני הכל אמא.

אני רוצה לפנות לאלו שהיו ספורטאים עד לפני כמה שנים ובחרו להתגייס לקרבי. היו לכם כמה אפשרויות, חלקכם היה יכול שלא להתגייס לקרבי ולהמשיך בספורט התחרותי. אבל כמו שהבן שלי אמר: "אני רוצה שירות משמעותי".

לכתבות נוספות בנושא:
האלוף האולימפי מייקל אנדרו למען ישראל: "שום דבר לא מצדיק טבח כזה"
השכול לא מרפה: עדן נימרי, שחיינית וקצינת צה"ל, נפלה בקרב
נרתמות: נבחרת ישראל בשחייה אמנותית פתחה במבצע תרומות לחיילים

תודה לכם מכל הלב שעכשיו אתם יוצאים להגן עלינו. כמו שהייתם מתחרים עם מדי נבחרת ישראל ונלחמים על המקום הראשון באליפויות בחו"ל, כדי שכל העולם ישמע את התקווה, עכשיו אתם נלחמים במדים של צה"ל, כדי שכולנו נמשיך לשיר את התקווה בגאון כאן בארץ, כך שבכל העולם ישמעו.

אולגה שוסטרמן (מימין) שופטת באליפות העולם לנוער | צילום: פרטי

אני אמא של ספורטאי בעבר שעכשיו נמצא בדרום. ייתכן שיתווספו לי בשל כך שערות לבנות, אבל זו כבר תהיה העבודה של הספר שלי לתקן. אנחנו נעשה הכל כדי שתחזרו בשלום עם הניצחון שלכם, שיהיה ניצחון של כל עם ישראל.

אני רוצה להגיד תודה לאימהות שלכם, שגידלו אזרחים עם ערכים למצוינות ועם אהבת המולדת. תודה, תשמרו על עצמכם, ותשמרו על כולנו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג