השכול לא מרפה: עדן נימרי, שחיינית וקצינת צה"ל, נפלה בקרב

מי שהייתה עד לא מכבר שחיינית מכבי פ.מ רעות בבריכה ובמים הפתוחים, ואף סגנית אלופת ישראל ושחיינית נבחרת הנוער, נפלה בקרבות מול החמאס במוצב נחל עוז: "ילדה מדהימה, חברה טובה, תחרותית, חרוצה במיוחד"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדן נימרי במשחה נדב | צילום: פרטי

השכול בעקבות המלחמה בחמאס לא פוסח על אף ספורט, והערב (שני) התבשרנו על אובדן קשה גם בשחייה הישראלית. עדן נימרי בת ה-22, שחיינית מכבי פ.מ רעות עד לא מכבר וקצינת צה"ל, נפלה בקרב במוצב נחל עוז.

עדן, תושבת מודיעין, הייתה מפקדת צוות ב"רוכב שמיים", יחידה מובחרת המשתייכת לחיל התותחנים ועוסקת בהטסת מזל"טים. היא הייתה שחיינית במשך כל שנות ילדותה ונעוריה והתאמנה מגיל צעיר עד תקופת הצבא במועדון פארק המים רעות, בעיקר תחת המאמן כרמל לויתן, לימים מאמן נבחרת הנוער של ישראל. היא המשיכה להתחרות גם מעט לאחר גיוסה והתחרות האחרונה שלה הייתה אליפות ישראל בבריכות קצרות בדצמבר 2019.

עדן נימרי | צילום: פרטי

עדן התמחתה במשחים הארוכים הדורשים סיבולת גבוהה, כמו 800 ו-1,500 חופשי ואף מים פתוחים, וכן שחתה 400 מעורב אישי ו-200 גב, משחה בו אף זכתה בתואר סגנית אלופת ישראל לנוער ב-2017. כמו כן, היא הייתה חלק אינטגרלי בקבוצות השליחים של האגודה, בפרט במשחה ל-4X200 חופשי. היא ייצגה את ישראל באליפות אירופה לנוער במים פתוחים ב-2018, ועוד קודם בגביע קומן.

עדן גדלה במשפחת שחייה, כאשר מלבדה גם אחותה נגה היא שחיינית, אביה מיכאל שחיין מאסטרס ויחד עם אשתו שרון – שניהם שופטי שחייה מתנדבים בתחרויות הארציות והמקומיות.

בעמוד של איגוד השחייה בפייסבוק סיפרו עליה: "עדן הייתה ילדה מדהימה, חברה טובה, תחרותית, חרוצה במיוחד, בעלת משמעת עצמית גבוהה, עבדה קשה, תמיד כיוונה גבוה, סימנה מטרות ועמדה בהן. היא שילבה בין אימונים ותחרויות בבריכה לבין מים פתוחים וגם כשהתגייסה לצה"ל היתה מגיעה לשחות בחופשות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אילנה אבידב מור הגיב:

    עצוב מאד מאד. קשה להכיל אובדן של צעירים טובים ותמימים

  • תומר כהן הגיב:

    לדעתי ראוי שייקרא ישוב בישראל – קיבוץ, מושב או גם עיר – על שמה של סגן עדן נימרי ז"ל הי"ד. הייתה מופת לאחרים בחייה והייתה מופת לאחרים גם במותה.
    מקריאה של פרטי האירוע ניתן ללמוד שסגן נימרי ז"ל משתייכת לקבוצה של חיילים וקצינים אמיצים במיוחד שנעו בחוד החנית ועמדו בקו האש, הרבה פעמים במחיר חייהם, וזאת בניגוד גמור וניגוד משווע לממשלה העלובה המופקדת כביכול על חיי אזרחי ישראל ושלומם. מלמעלה, ואשר יחד עם הקצונה בכירה של צה"ל – כשלה לחלוטין ועל כך אין עוררין.\

    \תומר

    1. תומר כהן הגיב:

      תיקון קל: לא חייב להיות ישוב חדש. גם רחוב של עיר יכבד את זכרה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג