האלוף האולימפי מייקל אנדרו למען ישראל: "שום דבר לא מצדיק טבח כזה"

השחיין האמריקאי הבכיר, שרק בשבוע שעבר ביקר בישראל, הביע תמיכה: "אני עומד עם ישראל, והאנשים המדהימים שלה. מתפלל עבור ישראל, וכל הקורבנות מהזוועות שמתרחשות". גם דייויד מארש כתב בתמיכה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מייקל אנדרו | צילום: גיא דר

התמיכה בישראל בעקבות התמונות הקשות שהגיעו מעוטף עזה בימים האחרונים הגיעה באופן טבעי גם לעולם הספורט. החל מספורטאיות וספורטאים בעלי שם, וכלה בקבוצות ובליגות הבכירות בעולם, כולל ה-NBA, ה-NFL ועוד. בין השמות הבולטים הגיע היום (שלישי) גם האלוף האולימפי ושיאן העולם השחיין מייקל אנדרו, שרק בשבוע שעבר היה בישראל והעניק ראיון מרתק לשוונג.

לכתבות נוספות בנושא:
השכול לא מרפה: עדן נימרי, שחיינית וקצינת צה"ל, נפלה בקרב
נרתמות: נבחרת ישראל בשחייה אמנותית פתחה במבצע תרומות לחיילים
הדרך לתהילה, האיומים על חייו ומה הוא עושה בר"ג? מייקל אנדרו בראיון בלעדי

אנדרו, שהתחרה בסוף השבוע בגביע העולם בברלין ואף ניצח ב-100 פרפר, כתב ל-208 אלף עוקביו ברשתות: "אני עומד עם ישראל, והאנשים המדהימים שלה! אני אסיר תודה לחוות ממקור ראשון את האהבה והנדיבות שנשפכים מהלבבות של הישראלים. לראות את התשוקה והמצוינות בקבוצת השחייה של מכבי מרום רמת גן והחברים שלי פליקס רובינשטיין וגבי סילברמן זה מעורר השראה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Andrew (@swimmermichael)

עוד המשיך אנדרו: "אני מתפלל עבור ישראל, וכל הקורבנות מהזוועות שמתרחשות. שום דבר לא מצדיק טבח בנשים, ילדים וקשישים תמימים משום צד של הקונפליקט. בבקשה הצטרפו אליי בתפילות למען השלום, למען הגנה, למהן אנושיות, ועשו כל מה שאתם יכולים כדי להרים את ישראל".

איש שחייה נוסף שכתב ברשתות למען ישראל הוא המאמן דייויד מארש, יועץ העל של איגוד השחייה בישראל ואחד ממאמני השחייה המעוטרים והמוערכים בארה"ב. מארש כתב: "כשאני פונה לחברים ולספורטאים שלי בישראל, הלב שלי נשבר מהאובדן בכל כך הרבה רמות. כעת, אני שותף להלם האמיתי שלהם, לבלבול ולכעס". בהמשך שיתף מארש טקסט של חבר מישראל, שסיפר באריכות על ימי הלחימה הראשונים מהזווית הישראלית ונועד לגרום לקוראיו להבין את גודל האסון.

דייויד מארש עם איתן בן שטרית ודוד גמבורג | צילום: איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג