נרתמות: נבחרת ישראל בשחייה אמנותית פתחה במבצע תרומות לחיילים

השחייניות פתחו נקודת איסוף למוצרים בסיסיים ומוצרי מזון במכון וינגייט וקוראות למי שיכול להגיע ולתרום, כשאפשר לבצע העברה גם בביט: "כל דבר שיכול לעזור לחיילים שלנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

ההירתמות המרשימה של עם ישראל, בין אם בתרומות דם ובין אם במבצעי התרמה למען החיילים או למען תושבי העוטף, לא פוסחת על הספורט. חברות נבחרת ישראל בשחייה אמנותית החלו גם הן במבצע התרמה למען חיילי צה"ל מתוך הבריכה במכון וינגייט וקוראות לציבור לסייע.

"בימים שני ושלישי אנחנו פותחות נקודת איסוף למוצרים בסיסיים לחיילים שלנו בבריכה הלאומית במכון וינגייט", כתבו השחייניות בפוסט שהופץ ברשת: "ספורטאים, מאמנים, סטודנטים, עובדי המכון וכל מי שקרוב ויכול להגיע – אנחנו מארגנות נקודה לאיסוף של אוכל יבש, דברים מתוקים, מוצרי היגיינה, גרביים, תחתונים, גופיות, סיגריות, טבק וכל דבר שיעזור לחיילים שלנו".

הפוסט של נבחרת ישראל בשחייה אמנותית

עוד ממשיכות השחייניות: "ביום רביעי ניקח הכל ונסיע למרכז מסודר ששולח את הכל לחיילים ששומרים עלינו בימים הקשים האלה. הנקודה תיפתח ביום שני בשעה 10:00 עד 19:00 ותעבוד גם ביום שלישי. מי שיכול לתרום, נשמח מאוד! ומי שיכול להפיץ לחברים שלו בווינגייט – גם לזה נשמח מאוד! למי שאין אפשרות להביא מוצרים אך עדיין מעוניין לתרום בדרך אחרת, ניתן להעביר גם כסף בביט לשם קניות עד יום שלישי בשעה 19:00. להעברה: ניקול – 055-2273303".

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית שברה בשנה החולפת את תקרת הזכוכית ההישגית בענף ורשמה מספר הישגים היסטוריים עבור ישראל הן באליפות העולם והן באליפות אירופה. בימים אלה, הייתה אמורה הנבחרת להיות בהכנות לאליפות העולם שתיערך בתחילת 2024 ותכריע האם ישיגו את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז, אולם השחייניות הרגישו לדבריהן כי לא יכולות לעמוד מנגד ורוצות לתרום כמידת יכולתן למדינת ישראל בימים קשים אלו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג