השחייה הישראלית מתגייסת לטובת ניצולי עוטף עזה: כך תתרמו גם אתם

משפחת השחייה התארגנה בימים האחרונים לאיסוף ציוד לטובת מפוני העוטף, שמתארחים במרכזי ספורט ובתי מלון כדי שיוכלו למצוא מעט רגיעה ותרופה במים. שני משלוחים כבר יצאו והשלישי מתארגן כעת. פרטים לתרומה בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חלק מהציוד שנשלח לתושבי עוטף עזה המפונים | צילום: באדיבות הדר בן דרור

היוזמות למען תושבי עוטפי עזה המפונים, ששרדו את התופת של תחילת הלחימה, רבות ומבורכות. אחת מהן הגיעה מתוך עולם השחייה הישראלי והאגודות, אשר מתגייסות לטובת המשפחות הרבות שנמצאות בכפרי נופש ובמלונות ברחבי ישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
נרתמות: נבחרת ישראל בשחייה אמנותית פתחה במבצע תרומות לחיילים
"התחריתם כדי שהתקווה תנוגן, עכשיו אתם נלחמים כדי שכולנו נוכל לשיר אותה"
השכול לא מרפה: עדן נימרי, שחיינית וקצינת צה"ל, נפלה בקרב

משפחת השחייה התארגנה בימים האחרונים לאיסוף ציוד לטובת מפוני העוטף. המפונים שמתארחים באזורים שקטים בהם גם מרכזי ספורט ובריכות מלון יוכלו למצוא מעט רגיעה ותרופה במים. לכן פתחו במבצע איסוף בגדי ים וציוד לפעילות במים כמו משקפות, נודלים, מצופים חיתולי ים ועוד.

מאז הקריאה, עשרות אגודות שחייה מכל רחבי הארץ, וכן מאמנים/ות ושחיינים/ות מהבריכה או מהמים הפתוחים, תרמו מכל הבא ליד, כאשר שתי הובלות עמוסות בציוד כבר נשלחו לנקודות האירוח השונות, והשלישית מתארגנת ברגעים אלו.

חלק מהציוד שנשלח לתושבי עוטף עזה המפונים | צילום: באדיבות הדר בן דרור

רוצים לתרום גם אתם? ישנם רבים שעדיין זקוקים לבגדי ים חדשים (או כחדשים) לכל גיל, סנפירים, משקפות, שנורקלים, מגבות בריכה במצב טוב/חדש, נודלים, מצופי יד, משקולות למים ומשחקים לבריכה. כל המעוניין לתרום מוזמן לפנות בהודעת ווטסאפ למארגנת המיזם הדר בן דרור בטלפון 054-4230300, או דרך קבוצת הפייקובס הייעודית בלחיצה כאן.

יוזמה נוספת שנפוצה בעולם השחייה היא של מי שהיה קפטן הפועל פתח תקווה יוני שטיין, שכיום משמש כלוחם בסיירת גבעתי ולאחר שגויס בצו 8 נתקל במחסור חמור של ציוד ליחידה. גם כאן, משפחת השחייה הישראלית התגייסה ותורמת וגם אתם תוכלו לתרום דרך הקישור לפייבוקס בלחיצה כאן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג