המחווה המרגשת ויוצאת הדופן של המכללה בארה"ב לשחיינה הישראלי

קבוצת פלורידה טק, בה שוחה הישראלי דניאל אייזנברג, הפתיעה אותו כשהגיעה לתחרות כשאת גופם של כל השחיינים מעטרים קעקועים של דגלי ישראל: "המאמנים הבינו שאני לוקח את זה קשה. זה באמת מרגש"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניאל אייזנברג (במרכז) עם כמה משחייני פלורידה טק | צילום: פרטי

הספורט הישראלי זוכה בשבוע האחרון לחיבוק משלל גורמים בספורט העולמי, אולם למחווה כמו שזכה לה השחיין הישראלי דניאל אייזנברג, גם הוא לא ציפה. אייזנברג שוחה ולומד בפלורידה טק, בה עברו במהלך השנים לא מעט שחייניות ושחיינים ישראלים. בסוף השבוע האחרון הקבוצה התחרתה בליגת המכללות ב-NSU Shark Invite, תחרות של 8 קבוצות, הגדולה והחשובה ביותר של הקבוצה עד כה העונה.

לכתבות נוספות בנושא:
השחייה הישראלית מתגייסת לטובת ניצולי עוטף עזה: כך תתרמו גם אתם
האלוף האולימפי מייקל אנדרו למען ישראל: "שום דבר לא מצדיק טבח כזה"
האלוף האולימפי הביע תמיכה בחמאס, איגוד השחייה פנה בתלונה לאיגוד העולמי

בקבוצה שמעו על המלחמה בישראל ועל האבדות הקשות, וראו את הקושי הגדול של אייזנברג להיות רחוק מהבית בימים אלו, ולכן החליטו להפתיע אותו ולהזמין קעקועים זמניים של נבחרת ישראל עבור כל הקבוצה, איתם התחרו במפגש, כמו גם צמידים כחולים וצמידים עם המילה Israel לאות הזדהות".

"המחווה הזאת הפתיעה אותי לגמרי", סיפר אייזנברג לשוונג: "עוזרת המאמן שלנו החליטה על דעת עצמה להזמין את הקעקועים ולחלק לכל הקבוצה בנסיעה לתחרות. בנוסף לזה, המאמן שלנו קנה צמידים כחולים לכל הקבוצה כהזדהות, ואמא של שחיין שחיינית בקבוצה הכינה לכולם "צמידי חברות" עם המילה "IsraeI". באמת מרגש".

"המאמנים הבינו שאני לוקח את זה קשה, כי גיליתי על האסון בבוקר לפני תחרות אחרת שהייתה לנו ב-7 באוקטובר. אמרתי להם עוד לפני שעלינו לאוטובוס שמשהו רע קורה בישראל ושהרבה אנשים נרצחו ואלפי טילים שוגרו, אבל למזלי שהמשפחה שלי בטוחה ורוב החברים גם כן".

בתחרות לקחו חלק גם שחייניות ושחיינים ישראלים נוספים – מאי לווי ונטע שיף מ-NSU, שחף בכר ומקסים ציפרוב מ-Lynn, דיאנה סופרון מ-Barry ולמר רודוב מ-SCAD (לא התחרה). אייזנברג שיתף כי גם הם התרגשו מהמחווה, כמו גם שאר הקבוצות: "אנשים שהיו סביבנו תמכו ממש, כמעט בכל קבוצה בתחרות יש שחיין או שחיינית מישראל (ב-5 מתוך 8 קבוצות שהשתתפו), ולכן בקבוצות אחרות גם לקחו חלק במחווה וציירו עם טוש את דגל ישראל.

השחיינים הישראלים בתחרות בנובה | צילום: פרטי

על התחושה האישית להיות רחוק מהבית בימים כאלה שיתף: "מרגיש מוזר להיות בארה"ב כשכל זה קורה בארץ. זה תפס אותי ממש בהפתעה בארה"ב כי התעוררתי ב-7 בבוקר, שזה בסביבות 2 בצהריים בישראל. אבל בסך הכל יש סביבי המון תמיכה בי ובישראל. שחיינים לקבוצה, שחייני עבר, מאמנים, מאמנים של קבוצות אחרות, מרצים, חברים לכיתה, אנשים שלא דיברתי איתם חודשים אם לא שנים, כולם מוסרים דברי תמיכה, מתפללים לשלום המשפחה וחברים שלי, ומקווים שזה יסתיים בקרוב".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג