איתמר איינהורן התרסק ופונה לבי"ח, גם עודד קוגוט התרסק, אך קם וניצח שוב בפולין

שני הרוכבים הישראלים המשיכו להתחרות ושניהם ספגו נפילות - איינהורן נלקח לבדיקות בצ'כיה, אך התקווה שיהיה כשיר לאליפות העולם, קוגוט סיפק עוד יום רכיבה נהדר, לאחר שנפל, קם וחזר לדבוקה ואף ניצח בספרינט כדי לשמור על ההובלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עודד קוגוט עם ניצחון שלישי בפולין | צילום: Dana Dzankovic

מרוצי אופניים היו מאז ומתמיד זירות מסוכנות שבהן התרסקויות יכולות לשנות גורלות בהרף שניה. היום (שישי) זה קרה לשני הספרינטרים הישראלים איתמר איינהורן ועודד קוגוט, לאחד בצ'כיה ולשני בפולין.  איינהורן נפצע במדי ישראל פרמייר טק בטור הצ׳כי ונאלץ לנטוש את המירוץ ואילו עודד קוגוט הצליח להתאושש וסיים עם ניצחון גדול, שלישי ברציפות – בטור דוקולה בפולין במדי נבחרת ישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
עוצמה ישראלית: איתמר איינהורן ניצח בצ'כיה, עודד קוגוט ניצח עוד קטע בפולין
נולדה עם אופניים ביד: בת ראשונה לרוכבים הישראלים גיא שגיב ועומר שפירא
אחרי הקטע הארוך אי פעם: לוטה קופקי מובילה בטור דה פראנס לנשים

"זה היה המרוץ הכי הזוי שחוויתי בחיי", סיפר קוגוט ההמום אחרי שחצה ראשון את קו הסיום. "אחרי ההתרסקות, ניצחון אפילו לא היה אופציה". אז איך זה קרה? "היה יום עם מזג אוויר נוראי. גשם ללא הפסקה מהזינוק ועד הסיום. 45 קילומטר מקו הסיום החלקתי והתרסקתי. האופניים יצאו מכלל שימוש כך שלקחתי את האופניים של חברי לנבחרת אלון יוגב. לא הייתה ברירה, היה לכולנו ברור שעלינו לשמור על החולצה הצהובה בכל דרך".

קוגוט ממשיך: "גישרתי לפלוטון, אבל אז התברר שזו הייתה הדבוקה האחורית . בעזרת להב דוידזון ורועי ווינברג רדפנו אחרי הדבוקה הקדמית כמו משוגעים. לא חשבתי לרגע ללכת לספרינט ולנסות לנצח. לא חשבתי שיהיה לי עוד כוח גם אם ארצה. המטרה היחידה הייתה לשמור על המקום הראשון בדירוג הכללי. אבל כשתפסנו אותם, פשוט המשכתי בכל מה שנותר לי הישר לתוך ספרינט הסיום ולהפתעתי … ניצחתי! יש לי רק הגדרה אחת למה שהתחולל: משוגע!"

הניצחון הגדול של הישראלי היום בפולין מציב את הנבחרת בעמדת ניצחון בטור כולו שיסתיים מחר. קוגוט לובש את החולצה הצהובה ומוביל את הטור בפער של 24 שניות על פני המקום השני.

ובחזרה לאיינהורן. אחרי ההתרסקות הוא פונה לבית חולים לבדיקת רנטגן אבל נראה שהפציעה קלה והתקווה היא שיוכל להתייצב כמתוכנן לאליפות העולם בגלזגו שמתחילה ביום חמישי. איינהורן ניצח כזכור אתמול בקטע הראשון עם פתיחת הטור.

איתמר איינהורן | צילום: ספרינט סייקלינג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג