פרס מפעל חיים לזהבה שמואלי

בטקס שקיים אתמול משרד התרבות והספורט, העניקה השרה לזהבה שמואלי פרס על מפעל חיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בטקס שקיים אתמול משרד התרבות והספורט, העניקה השרה לזהבה שמואלי פרס על מפעל חיים

מאת:מערכתשוונג


ההיסטוריה של האתלטיקה הישראלית רצופה באנשים שתרמו רבות לתקומתה, שמירתה ועתידה. אחת הראויות שבהן היא זהבה שמולאי. כשיאנית ישראל ואלופת לריצות ארוכות, שמואלי זכתה לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 1984, ולאחר פרישתה מפעילות, החלה תרומתה הגדולה באימון, ארגון תחרויות וקידום האתלטיקה בכלל ובקרב נשים בפרט.

אמש חילקה שרת התרבות והספורט למעלה ממיליון שקלים ל-99 ספורטאים ו-48 מאמנים. בין מקבלי הפרסים הייתה זהבה שמואלי שזכתה בכבוד לקבל פרס מפעל חיים כאות הוקרה על תרומתה לאורך השנים לספורט בישראל.


השרה לימור לבנת מעניקה את הפרס לזהנבה שמואלי (מימין) – צילום:מגד גוזני

בכתב הפרס של זהבה נכתב:
"רצת מרתון אולימפית, ייצגה את מדינת ישראל בתחרויות בינלאומיות ובמשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 1984. החזיקה בשיאים ישראלים בריצות ארוכות מ-5000 מטרים ועד ריצת מרתון. לאחר פרישתה מריצה תחרותית הקימה את מועדון רצי רמת השרון, שבו פעילים אתלטים ורצים למרחקים ארוכים. ייסדה את מירוץ רמת השרון ואת מירוץ אייל ע"ש בנה ז"ל. כחברת הנהלת איגוד האתלטיקה מזה 12 שנה, וכיום גם יו"ר ועדת הנשים באיגוד, מארגנת מחנות אימון וכנסים לנשים בארץ, דואגת לפיתוח הריצות הארוכות בארץ, תוך הרחבת קהילת הרצים בארץ, והכל בהתנדבות".

יו"ר האיגוד, שלמה בן גל שנכח בטקס, הוסיף: "דמויות המשמשות מודל לחיקוי, כמו זהבה, הן ברכה לכל איגוד. לפעילותה של זהבה באיגוד האתלטיקה יש ערך מוסף נכבד. בנוסף להיותה חברת הנהלה, היא פעילה במישור האימון, הארגון והעשייה הבלתי פוסקת בכל ימות השנה, ועל כך אנו שמחים שמשרד התרבות והספורט, בראשות השרה ובשיתופם של המנכ"לית, ראש מנהל הספורט ושאר המכובדים, ראו לנכון להעניק לה את הפרס לו היא כל כך ראויה".

27.3.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג