מתקשים לזוז מהטלוויזיה? קבלו את "אימון הספה"

על האימון הזה כנראה עוד לא שמעתם. עדי שיף מציגה את אימון הספה - אימון חזק וקצר, בלי לזוז מהספה ובלי להוריד את העיניים מהמסך. תתפלאו כמה הוא יעיל ומאתגר גם בלי הצורך לקום. נסו בעצמכם!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף באימון הספה | צילום: רועי שלם

אם אתם מרגישים שממש בא לכם לפעול, להזיז את עצמכם ולהתאמן כי אתם יודעים שזה ממש חשוב, אבל בכל זאת מתקשים להביא את עצמכם לבצע אימון או דוחים כל הזמן את תחילת ביצוע האימון, אתם לא לבד.

לכתבות נוספות בנושא:
העומס והמתח מתנקזים לכאבים בשכמות? זה הפתרון
10 דקות בממ"ד? בואו ננצל אותן! אימון קיר מיוחד ומותאם למצב
משקמים את הגוף והנפש: סרטון קצר של כ-5 דקות עם תרגילים להרפיית הגוף

אין ספק שמדינה שלמה כרגע נמצאת בעומס נפשי דרמטי. יש שיותר, יש שפחות, אבל זה לא פוסח על אף אחד ואחת. בתקופה כזאת, באופן טבעי, אנחנו מוצאים את עצמנו עם מוטיבציה ירודה, ההתנהלות שלנו איטית יותר, אנחנו מוטרדים, המחשבות מציפות את המוח וזמן הרביצה על הספה מול מסך הטלוויזיה גדול יותר בזמן שאנחנו מתעדכנים בחדשות או לחילופין "בורחים" לסדרות או סרטים קלילים כדי לאזן את עצמנו.

כמה מאתגר להרים את עצמנו מהספה כדי לבצע דברים שאנו צריכים לבצע או יודעים שחשוב שנבצע. אחד מהם הוא, כאמור, אימון כושר.

החלטתי להבין מה הדרך הטובה ביותר לגרום לנו לזוז (גם לאלו מאיתנו שהכי מתקשים), למרות חוסר הרצון או הקושי, וזאת כדי שנתחזק ונרגיש טוב יותר. הבנתי שכדי שזה יצליח, יש שני תנאים שחייבים להתקיים. 1. לא קמים בכלל מהספה. 2. אפשר להמשיך לצפות בטלוויזיה כרגיל ללא הפרעה.

הרעיון
אימון קצר (גג 10 דקות), שעובד חזק וטוב על השרירים, אבל מתאים את עצמו למצב שלכם ולפוזיציה שלכם. אחרי האימון הגוף יתעורר ואתם תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם. גם בגוף וגם בנפש. כך נולד אימון הספה.
כאמור, האימון כולו מתבצע על הספה. בנוסף, כל התרגילים בו, שישה במספר, נבנו כך שבמהלך ביצועם אתם לא צריכים להוריד את העיניים ממסך הטלוויזיה. ביצוע התרגילים הוא תוך כדי צפייה בטלוויזיה, העיניים נשארות מול החדשות/התוכנית/הסדרה שבחרתם לצפות בה.

עדי שיף באימון הספה | צילום: רועי שלם

איך זה עובד?
אתם נכנסים לסרטון שמצורף כאן לעיל, צופים בהדגמת התרגיל (הדגמה של מספר שניות בלבד) ומבצעים אותו. אתם יכולים לבצע את אימון הספה בשלמותו מספר פעמים ברצף, או שיכולים לבצע את התרגילים או חלק מהם שוב או לבצע מספר חזרות גדול יותר. לגמרי בצעו אותו כפי שנוח ומתאים לכם ברגע נתון ובהתאם למצבכם.

הנוחות שבאי הקימה מהספה וחוסר ההתארגנות לקראת האימון יביאו, בלי קשר למצב כרגע בארץ, גם את "העצלנים" ביותר שביננו לבצע את האימון הזה. בהצלחה ושנדע ימים טובים יותר.

 


 

למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג