משקמים את הגוף והנפש: סרטון קצר של כ-5 דקות עם תרגילים להרפיית הגוף

הלחץ שכולנו חווים בימים אלה מתבטא גם בגופנו, בין אם נרצה בכך או לא, וחשוב מאוד לשמור על תנועה. עדי שיף עם סדרת תרגילים קצרה שתעזור לכם להרפות את הגוף ולחוש טוב יותר. מומלץ לבצע על בסיס יומי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף בסדרת תרגילים | צילום: רועי שלם

המציאות שלנו היא המציאות שלנו, זו עובדה בשטח ועכשיו צריך וחשוב להתמודד איתה, ככל שהיא קשה מנשוא, בצורה הטובה ביותר כדי לא לקרוס. הגוף והנפש שלנו הם, בין היתר, תוצר ההשקעה שלנו בהם וגם היכולת שלנו להרים את עצמנו גם ברגעי המשבר המורכבים וכואבים ביותר.

לכתבות נוספות בנושא:
גם מהבית: אימוני כושר קצרים ויעילים להזזת הגוף והרגעת הנפש
נסו בעצמכם: הדרך להרגיע את הגוף והנפש בזמן המלחמה
סגולותיו של הלבנדר: דרך טבעית ובריאה להוריד את הלחץ והחרדה

בימים טרופים שכאלו מומלץ להזיז את הגוף ככל האפשר. אתם תראו ותרגישו שהנעת הגוף משחררת אותו, מרפה מעט את הכיווץ שכולנו שרויים בו ונותנת אויר לנשימה. גם חשוב לבצע אימוני כושר כדי לחזק את הגוף. למי מאיתנו שקשה יותר לצאת מהבית בתקופה זו, יש את הפתרון של אימוני כושר אונליין. העיקר להכניס כושר לחיינו כדי להוציא את הגוף מהמצב הדרוך בו הוא נמצא, לנער אותו היטב ולשקם אותו ואת הנפש שלנו.

לצד ובנוסף להמלצות אלו, מאוד כדאי לבצע במשך מספר דקות בלבד ביום מתיחות ותנועות שעוזרות להרפות את הגוף, שלמעשה שרוי במצוקה לא פשוטה. התנועות צריכות לשלב מתיחות יחד עם הרפיית האזורים המתוחים ביותר בגוף כדוגמת הצוואר, הכתפיים והגב.

מצורף כאן עבורכם סרטון בן כ-5 דקות, כדי שתוכלו לאמצו ולבצעו על בסיס יומי, או בכל רגע נתון בו אתם חשים במועקה או כל קושי רגשי אחר. התחושה לאחר ביצוע התנועות המוצגות בסרטון תהיה טובה ונעימה יותר, הגוף יהיה רפוי יותר וכך לאט לאט נחזור לעצמנו. מומלץ לצפות תחילה בסרטון מתחילתו ועד סופו כדי להבין את הרעיון והטכניקה.

חיבוק.


 

למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג