נסו בעצמכם: הדרך להרגיע את הגוף והנפש בזמן המלחמה

בימים אלו המצב הנפשי של כולנו אינו שקט, בין אם נכיר בכך ובין אם לאו. עדי שיף עם כמה תרגילים שמרגיעים את הגוף וטכניקות נשימה שיעזרו לכם להירגע ואף להירדם מהר יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף בתרגול נשימה | צילום: רועי שלם

אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה והימים קשים מנשוא. הנפש של כולנו פגועה וכואבת וחשוב שנעשה ככל שביכולתנו כדי להתמודד עם המצב מבחינה נפשית בצורה הטובה ביותר כדי לשמור על עצמנו ולחזק את הנפש.

לכתבות נוספות בנושא:
זזים בכל מצב: אימון משותף לילדים ולהורים שקל לעשות מהבית
אל תוותרו לעצמכם: היתרונות של 15 דקות אימון ביום
לחץ וחרדה לנוכח המצב הביטחוני – כך ניתן להתמודד

גם בלילות לא תמיד קל להירדם, המחשבות טורדות, מציפות ולא נותנות מנוח. הקושי להירדם מגיע, בין היתר, משום שיש בגוף יותר מדי אדרנלין ממה שצריך כדי להירדם בקלות, תחושה של חוסר שקט בגוף, מה שנקרא.

כדי להרגיע את הנפש ולהירדם יותר בקלות הגוף צריך להיות רגוע ונינוח, בין אם אנחנו מצליחים להשקיט את המחשבות ובין אם המחשבות עדיין מתרוצצות בראש. קבלו סרטון בן פחות מ-5 דקות שיעזור לכם להרגיע את הגוף וגם יעזור לכם להירדם.

אני ממליצה תחילה, בחשיפה הראשונה לסרטון, לצפות בו מתחילתו ועד סופו כדי להבין את הרעיון וכדי שכשאתם תתנסו בו, תוכלו לבצעו בעיניים עצומות, להתרכז להקשיב להוראות ולבצען.

חלקו הראשון של הסרטון מורכב ברובו מתנועות פשוטות שמרגיעות את הגוף. בחלק השני של הסרטון מתבצעות נשימות והסבר כיצד לבצע את הנשימות בצורה נכונה. בסוף הסרטון המשיכו עם הנשימות עד שתרגישו שהגוף במצב רגוע יותר או עד שתירדמו.

יש המון טכניקות של נשימה נכונה – טכניקות מורכבות יותר ופשוטות יותר. בחרתי להעביר אליכם את הטכניקה הפשוטה ביותר לביצוע כדי שיהיה קל יותר ליישום.

 


למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג