אתגר הקיר: התרגיל שנראה תמים אך רבים לא יצליחו לבצע

יש לעתים תרגילים באימון שנראים פשוטים לביצוע, אך בפועל קשים במיוחד. עדי שיף עם אחד מהם, בשבילו תצטרכו רק קיר ומוטיבציה. וגם: טיפים כיצד תוכלו להשתפר באתגר. נסו בעצמכם!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עדי שיף באתגר הקיר | צילום: רועי שלם

כשאנחנו חושבים על תרגילי כושר מאתגרים במיוחד, כאלו שלא בקלות נצליח לבצע, אם בכלל, הגיוני לדמיין פוזיציות שונות ומשונות, אולי אפילו כאלה שמשלבות משקלים כבדים, גמישות, כוח וכו'.

יש תרגילי כושר שמפתיעים, בכך שהם נראים מאתגרים אך בסוף מתבררים כסבירים לחלוטין עבור רוב המתאמנים. מנגד, יש גם תרגילי כושר שנראים פשוטים לביצוע, אולם בפועל הם מאתגרים במיוחד.

לכתבות נוספות בנושא
משתגעים בחופש? קבלו אימון משותף מהנה במיוחד לילדים ולהורים
איך לשחרר כאבי צוואר במהירות? הפתרון בסרטון קצר ויעיל
טסים לחו"ל? זה מה שיציל אתכם מכאבי גב וצוואר

קבלו את אחד התרגילים עם המסווה הטוב ביותר שהכרתי. התרגיל נראה פשוט לחלוטין, עד שאפילו מגוחך לקרוא לו תרגיל. בפועל, לא רק שהוא אינו פשוט, אלא מסתבר שחלק לא קטן מהאוכלוסיה ובתוכה אף ספורטאים, כלל לא מסוגלים לבצעו בשלמותו. ואתם/ן?


אם הצלחתם – שיחקתם אותה. אם לא הצלחתם – זה לא סוף העולם כמובן, אך אני ממליצה לכם לתרגל אפילו על בסיס יומי, על מנת להשתפר ולהגדיל את טווח התנועה. למה, בעצם?

התרגיל בריא וחשוב לגוף. טווח תנועה מלא כפי שמוצג בסרטון שלפניכם תורם לגמישות ובריאות הגב, השכמות והכתפיים. עם זאת, חשוב לא לבצע את התרגיל "בכוח", אלא בהדרגתיות כדי להימנע מעומס או מאמץ מוגזמים שעלולים לגרום לכיווץ יתר בשרירים או לפציעה.

משמע, בצעו את התנועה, אך זהו את הנקודה בה אתם במקסימום יכולת, עצרו שם והישארו בפוזיציה במשך כמה שניות כדי שהגוף ילמד את התנועה. אתם תראו שככל שיותר תתרגלו ותתאמנו, טווח התנועה יגדל וכך תוכלו, בעצם, לאמן את כל השרירים שצריכים לפעול בזמן התרגיל. בהצלחה!


למידע נוסף, תכניות אימונים ואימונים מקוונים חינם כנסו לאתר של עדי שיף



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג