700 שחיינים ושחייניות מ-95 מדינות יגיעו לישראל לאליפות העולם לנוער

האליפות שתיערך במכון וינגייט תיפתח ב-4 בספטמבר עם כמה מהשחייניות והשחיינים הטובים בעולם עד גיל 18. נבחרת ישראל תכלול 28 שחיינים, בהם דריה גולובטי ששבה מאליפות העולם לבוגרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דריה גולובטי | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

אחרי שטובות וטובי האתלטים לנוער עזבו את ישראל עם אליפות אירופה U20 מוצלחת במיוחד, בעוד שבועיים וחצי יזנקו למים כאן טובות וטובי השחיינים לנוער, והפעם מכל העולם, כשאליפות העולם בשחייה לנוער תיפתח במכון וינגייט, כאשר זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה היא תתקיים בישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
ברזלי אחרי הזהב: "קיבלתי הזדמנות שנייה באליפות הזאת", וגם: המשמעויות והמסקנות
זהב ישראלי כפול! אביב ברזלי ורון פולונסקי זכו בתואר אלופי אירופה U23
"ארה"ב לא יודעים להפסיד": כך ראיון אחד הצית מלחמה בין אוסטרליה לארה"ב בבריכה

קרוב ל-700 שחיינים ושחייניות מ-95 מדינות ברחבי העולם יגיעו לארץ לאליפות שתתקיים במשך שישה ימים, מ-4 עד 9 בספטמבר. בין המשלחות הבולטות יהיו ארה"ב, קנדה ואוסטרליה, המגיעות עם סגל גדול. בסך הכול ינחתו בישראל למעלה מ-1,000 איש הכוללים גם מאמנים, אנשי צוות, בני משפחה של הספורטאים ושופטי שחייה שישפטו לצד השופטים הישראלים שעברו הכשרה מיוחדת לקראת האליפות.

האורחים הרבים מחו"ל ישוכנו בבתי מלון בנתניה, הרצליה וחדרה וישונעו לווינגייט מדי יום במערך הסעות מיוחד. מכירת הכרטיסים לאירוע תיפתח בימים הקרובים. לקראת האירוע התחדש מכון וינגייט במקפצות בעלות מערכת אלקטרונית חדשה, בעלות של כמיליון שקלים, שכבר הותקנו בבריכה הלאומית, והופעת הבכורה הרשמית שלהן תהיה באליפות.

המקפצות החדשות בווינגייט | צילום: איגוד השחייה

28 שחיינים ושחייניות מישראל ישתתפו בתחרות כאשר השחיינית הבולטת היא דריה גולובטי שהשתתפה בחודש שעבר באליפות העולם לבוגרים. הנציגים והנציגות מישראל מתכוננים לאליפות באימונים משותפים במכון וינגייט וגם באגודות האם שלהם ורובם השתתפו במחנה אימונים מיוחד בפטרס, יוון, יחד עם המאמן הראשי כרמל לויתן והמאמן ולדי רדובסקי.

מי שציפה לראות כאן בארץ את השחיינית הטובה ביותר בקבוצת הגיל הזו, סאמר מקינטוש הקנדית, צפוי לאכזבה, שכן אחרי שהוכתרה כאלופת העולם לבוגרות היא בחרה שלא להגיע לישראל ולהתחיל בהכנות לשנה האולימפית. עם זאת, ישנם כמה שמות בולטים אחרים אשר מהווים את העתיד של השחייה העולמית וחלקם יהיו כבר בפריז, בהם ליאה הייז האמריקאית, אחת משחייניות המעורב הטובות בעולם כיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג