שחר שגיב לקראת תחרות המבחן בפריז: "מצפה מעצמי להשתלב בדבוקות המובילות"

הטריאתלט הישראלי הבכיר יזנק מחר לתחרות שתדמה את המשחקים האולימפיים שייערכו בעוד שנה: "מגיע לתחרות חזק ומוכן". במקצה הנשים שנערך היום, בת' פוטר הבריטית ניצחה בזכות ריצה נהדרת והקדימה את קסנדרה בויגראן המקומית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב בפריז | צילום: פרטי

תחרות המבחן האולימפית בטריאתלון, ה"טסט איוונט", נפתחה היום (חמישי) עם מקצה הנשים, כאשר הכותרת העיקרית היא שהמים היו נקיים והטריאתלטיות שחו בהם ללא חשש. מחר בבוקר יגיע רגע השיא מבחינת הטריאתלון הישראלי, כאשר שחר שגיב, הנציג כחול-לבן היחיד בתחרות האיכותית, יזנק למקצה שלו בניסיון להתברג כמה שיותר גבוה בצמרת.

לכתבות נוספות בנושא:
הפעם ישחו בסיין? תחרות המבחן האולימפית בטריאתלון יוצאת לדרך עם שחר שגיב
אין תכנית ב': מאחורי הקלעים של ביטול תחרות המים הפתוחים בפריז והאם המשחקים בסכנה
מקום 12 לשליחי ישראל באליפות אירופה בטריאתלון ספרינט, מקום 8 לנוער

"זוהי זכות גדולה עבורי להתחרות כאן בפריז מתחת למגדל אייפל וברחבת שער הניצחון. ההתרגשות גדולה והאדרנלין גבוה מאד", אמר הטריאתלט ממכבי תל אביב לפני התחרות, בה 66 ספורטאים יזנקו לשחייה של 1.5 ק"מ בנהר הסיין, ירכבו 40 קילומטרים ברחובות פריז, כולל בשאנז אליזה לעבר שער הניצחון, ויסיימו בריצה של 10 קילומטרים באותו אזור.

שחר שגיב עם ליאור כהן ודוד רזניק | צילום: פרטי

"האווירה כאן מדמה באופן ברור את מה שיהיה במשחקים האולימפיים וזה נפלא", מוסיף שגיב: "הגעתי לכאן אחרי מחנה אימונים מוצלח מאד בג'ירונה, ספרד. אני מגיע לתחרות חזק ומוכן וזאת אחרי ארבע תחרויות פחות מוצלחות מבחינתי השנה, למעט משחקי אירופה בקרקוב בהם זכיתי במדליית הכסף. אני מצפה מעצמי להשתלב במהלך כל התחרות בדבוקות המובילות. אז אהיה מרוצה".

שגיב כבר הבטיח מעשית את מקומו במשחקים האולימפיים בפריז, אך ממש לא מסתפק בהשתתפות בלבד. ערב התחרות בפריז הוא מדורג במקום ה-33 בדירוג האולימפי, כאשר 55 הראשונים ישתתפו בפריז. בטוקיו הגיע שגיב במקום ה-20 והתחרות הנוכחית בפריז תיתן לו אומדן טוב לגבי המשך הדרך לשנה האולימפית. מלווים אותו בתחרות המאמן האישי שלו והמנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ליאור כהן ודוד רזניק.

בתחרות לנשים, שכאמור נערכה היום רשמה בת' פוטר הבריטית הוותיקה ניצחון מרשים עם זמן של 1:51:40 שעות, וזאת על אף שיצאה מהמים במקום ה-20 בלבד. פוטר, אלופת אירופה מ-2019, סיפקה קצב רצחני בריצה עם 32:57 דקות, אשר העניק לה את הניצחון. קסנדרה בויגראן הצרפתייה סיימה במקום השני, שש שניות אחריה, בעוד סגנית אלופת אירופה לורה לינדמן הגרמנייה סיימה שלישית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג