רכש נוסף: דריה גולובטי סיכמה בלואיוויל ותצטרף אחרי המשחקים האולימפיים

השחיינית הצעירה והמוכשרת תצטרף גם היא לליגת המכללות בארה"ב, לאחר שתנסה להשלים את ההעפלה לפריז. דייויד מארש על המעברים האחרונים: "אני חושב שכל השחיינים שלנו עשו החלטות נהדרות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דריה גולובטי לאחר הסיכום בלואיוויל | צילום: אינסטגרם

רשימת השחיינים הישראלית בליגת המכללות בארה"ב הולכת ומתארכת ואמש (חמישי) הודיעה שחיינית הנבחרת ואחת ההבטחות של השחייה הישראלית, דריה גולובטי, על סיכומה באוניברסיטת לואיוויל. שיאנית ישראל בת ה-18 עתידה להצטרף לקבוצה בתחילת העונה הבאה לאחר המשחקים האולימפיים בפריז. היא תחבור לשני שחיינים ישראלים נוספים השוחים בקבוצה, שיאן ישראל דניס לוקטב ואלוף ישראל בבריכות קצרות אור טל.

לכתבות נוספות בנושא:
המושבה מתרחבת: 4 שחיינים ישראליים מצטרפים למכללות בארה"ב
רק 5 נשים ובלי בכירים רבים: ארה"ב פרסמה את הסגל לאליפות העולם בדוחא

בגיל 46: קבעה שיא אישי והעפילה למבחנים האולימפיים האמריקאים

גולובטי העלתה תמונה לעמוד האינסטגרם שלה כשהיא באחד ממשחקי הפוטבול של הקבוצה, לבושה במדי האוניברסיטה ומסמנת את ה-"L" הידועה בידה, וכתבה: "אני מאוד נרגשת להודיע על התחייבותי לאוניברסיטת לואיוויל. אני מצפה להמשיך את הקריירה הספורטיבית והאקדמית שלי עבור הקרדינלס! אני רוצה להודות לכל מי שתומך בי במסע שלי. Go Cards!"

דריה גולובטי חוגגת | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

השחיינית הצעירה והמוכשרת שגדלה בהפועל בת ים תחת המאמן מאיר לויה, פרצה כבר בגיל 15 לתודעה כששברה שיאי נוער ואף נכללה בנבחרת הבוגרת בניסיון להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו בשליחים. מאז, רשמה שיפור מרשים גם במשחים האישיים והיא שיאנית ישראל במשחה ל-400 חופשי ואלופת ישראל במשחה זה ובחצי המרחק.

היא ייצגה את ישראל כבר בגילה הצעיר בשתי אליפויות עולם ובשתי אליפויות אירופה, כשבאליפות העולם האחרונה בפוקואוקה הייתה חלק מרביעיית השליחים ב-4X200 חופשי ששברה את השיא הישראלי וסיימה במקום העשירי, בתוצאה אשר עשויה להספיק להן כדי להשיג את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז. בשנה האחרונה היא מתאמנת כחלק מקבוצת עלית בהדרכתו של טום ראשטון הקנדי, הכוללת בין היתר גם את אנסטסיה גורבנקו ואת סגנית האלופה האולימפית מהונג קונג שיבון הוהי.

גורבנקו, גולובטי, ברזלי ופולונסקי בשליחות | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

בשבועות האחרונים סיכמו בליגת המכללות עוד ארבעה שחיינים ישראלים בכירים – ענבר דנציגר למישיגן, אדם מראענה לצפון קרוליינה, יואב רומנו לוויסקונסין ודניאל אייכל למינסוטה. הם מצטרפים למרבית שחייני הנבחרת אשר שוחים בארה"ב, בהם תומר פרנקל (אינדיאנה), גל כהן גרומי ואיתן בן שטרית (מישיגן), אביב ברזלי (טקסס A&M) בר סולובייצ'יק (מינסוטה), לאה פולונסקי ואיילה ספיץ (קאל), רון פולונסקי (סטנפורד), מיכאל לייטרובסקי (צפון קרוליינה) ועוד.

יועץ העל של איגוד השחייה דייויד מארש סיפר לשוונג: "אני חושב שכל השחיינים שלנו עשו החלטות נהדרות והולכים למקומות בהם יוכלו להשתפר בזירה הבינלאומית וגם לעזור לקבוצות שלהם להשתפר. ההזדמנות להרוויח תואר אקדמי תוך כדי שמרוויחים מצוותי אימון מעולים ובאווירה שנתמכת על ידי אוניברסיטאות חזקות, משמעותה שהספורטאים האלה יתפתחו בהרבה רמות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג