המושבה מתרחבת: 4 שחיינים ישראליים מצטרפים למכללות בארה"ב

החתמות יוקרתיות לשחייני העתיד של ישראל לקראת העונה הבאה בליגת המכללות: ענבר דנציגר מצטרף למישיגן, אדם מראענה לצפון קרוליינה, יואב רומנו לוויסקונסין ודניאל אייכל למינסוטה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדם מראענה | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

המושבה הישראלית בארה"ב מתרחבת. בסוף השבוע האחרון ארבעה שחייני נבחרות ישראל סיכמו על הצטרפותם לליגת המכללות בעונה הבאה, כולל לקבוצות איכותיות במיוחד. הארבעה הם ענבר דנציגר שמצורף לאוניברסיטת מישיגן, אדם מראענה שסיכם בצפון קרוליינה, יואב רומנו שיגיע לוויסקונסין ודניאל אייכל במינסוטה.

ענבר דנציגר בן ה-19 הוא שחיין גב מוכשר במיוחד, שיאן ישראל לנוער ב-50 וב-100 גב, שגדל במכבי קרית אונו ומתאמן בשנים האחרונות במרכז המצוינות במכון וינגייט. הוא עבר את כל נבחרות הנוער של ישראל ואף סיים במקום הרביעי באליפות אירופה לנוער, כשבשנה שעברה רשם הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ישראל באליפות אירופה ברומא. הוא יצטרף לחבריו לנבחרת גל כהן גרומי ואיתן בן שטרית שמתאמנים גם הם במישיגן ורושמים שם הצלחות.

דנציגר כתב באינסטגרם: "אני שמח להודיע על התחייבותי לאוניברסיטת מישיגן. אני רוצה להודות למשפחה שלי, לחברים ולמאמנים על התמיכה שלהם, ולצוות האימון במישיגן על ההזדמנות המדהימה הזאת".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Inbar Danziger (@inbar.danziger)

אדם מראענה בן ה-20 גם הוא גביסט, ואף שיאן ישראל לנוער לפני דנציגר. הוא גדל במכבי חיפה והפגין כישרון רב מגיל צעיר, כשעבר את כל נבחרות ישראל, זכה במדליית הכסף ב-100 גב בפסטיבל הנוער האירופי ובקיץ האחרון זכה בארד ב-50 גב באליפות אירופה עד גיל 23 והוסיף עוד מדליה בשליחים. גם הוא כבר עשה את צעדיו הראשונים בנבחרת הבוגרת של ישראל והיה חלק מהסגל לשתי אליפויות אירופה, בבודפשט וברומא. הוא יהיה השחיין הישראלי היחיד בקבוצה, אותה מוביל המאמן והמדליסט האולימפי בעבר מארק גנגלוף.

מראענה כתב: "אני סוף סוף מודיע על התחייבותי לאוניברסיטת צפון קרוליינה – צ'אפל היל. אני רוצה להודות להוריי ולחברים שלי על התמיכה, למאמנים שלי שלימדו אותי והביאו אותי למקום שבו אני כיום ולחאבי, מארק וכל הצוות של UNC על ההזדמנות הענקית הזאת. לא יכול לחכות 'לתפוס את הכתר' עם הקבוצה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam (@adamaraana)

יואב רומנו בן ה-19 הוא שחיין מרחקים ארוכים בסגנון חופשי, שיאן ישראל לנוער ב-800 וב-1,500 חופשי. רומנו גדל במכבי שוהם ומתאמן במרכז מצוינות במכון וינגייט. הוא פרץ בגיל מאוחר יחסית ומאז הספיק לבלוט עם גמרים באליפות אירופה לנוער והופעת בכורה בנבחרת הבוגרת באליפות אירופה ברומא. הוא מצטרף לוויסקונסין תחת המאמן יורי סוגויאמה, שידוע בעיקר בכך שהיה בצוות שאימן בעבר שחיינים כמו ראיין מרפי וקייטי לדקי. רומנו סיפר: "זה רגע מאוד מרגש שחיכיתי ועבדתי בשבילו הרבה זמן, לחתום בקולג' ברמה של ויסקונסין שמעולה גם בשחייה וגם בלימודים זה מעבר לציפיות שלי ואני כבר מחכה להתחיל לשחות שם".

יואב רומנו | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

דניאל אייכל בן ה-19 הוא שחיין נבחרת הנוער לשעבר, שגדל במכבי קריית ביאליק וכיום מתאמן במרכז המצוינות במכון וינגייט. הוא ייצג את ישראל באליפות אירופה לנוער, אולם טרם עשה את קפיצת המדרגה לבוגרים וישאף לעשות אותה במינסוטה, שם יצטרף לשחיין הנבחרת ושיאן ישראל בר סולובייצ'יק, ששוחה שם זו השנה השלישית. אחת ממאמנות הקבוצה מאדי אולסון הייתה כאן בישראל בשנה שעברה כדי ללוות את בר, וסביר להניח שצפתה גם באייכל באותה העת.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mkb_swim (@mkbswim)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג