רזניקוב ובולבאט זכו בתואר מלכת ומלך ההר לזכרו של נדב גולדשטיין אלמוג

הפרס לזכרו של איש הברזל שנרצח ב-7 באוקטובר הוענק על ידי הוריו בטקס הסיום המרגש. אלופת המלא גברה ב-6 שניות בלבד על רבקה רוביש, האלוף בחצי המרחק טיפס הכי מהר מכולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב מקבלת את הפרס מהוריו של נדב גולדשטיין ז"ל | צילום: צלמי שוונג

אחת הנקודות החשובות והמהותיות בצ'אלנג' ישראמן השנה הייתה הזיכרון וההנצחה. הנופלים והנרצחים ממשפחת ישראמן היו נוכחים בכל חלק של האירוע – מאיזור הזיכרון באקספו, דרך פאנל הזיכרון במסיבת העיתונאים, דקת הדומייה לפני הזינוק ועד המשתתפות והמשתתפים עצמם, אשר רבים מהם בחרו כל אחת ואחד בדרכו להקדיש את התחרות לזכרם.

לכתבות נוספות בנושא:
אלוף אמיתי: המנצח בצ'אלנג' ישראמן העניק את המדליות לאחרוני המסיימים
הדמעות והאושר: צפו ברגעי הסיום מצ'אלנג' ישראמן 2024
בפעם ה-6: אנטונינה רזניקוב ניצחה בצ'אלנג' ישראמן עם שיא מסלול חדש

דרך נוספת בה הורגשה ההנצחה הייתה בשתי קטגוריות פרסים שהוקדשו לזכרם של שניים מהישראמנים שאינם איתנו עוד. אחת מהן הייתה פרס "מלך ומלכת ההר", לזכרו של נדב גולדשטיין אלמוג. תחרות זו ניתנה על אחד החלקים האיקוניים של תחרות צ'אלנג' ישראמן – העלייה הקשוחה של הרי אילת לנטפים, בראשיתו של מסלול האופניים. 16 ק"מ (משטח ההחלפה T1 עד לפסגת ההר לצד T2), שיש שסוברים שהם החלק הקשה ביותר בתחרות כולה.

נקודת "מלך ומלכת ההר" בשיא הטיפוס | צילום: צלמי שוונג

מי שצלחו את החלק הזה בזמן המהיר ביותר זכו לתואר "מלך ומלכת ההר" והשנה אלו היו אנטונינה רזניקוב אצל הנשים ומרסל בולבאט אצל הגברים. אצל הנשים התואר הוכרע על חודן של שש שניות בלבד, כאשר אנטונינה, האלופה בסופו של היום עם שיא מסלול חדש, טיפסה בזמן של 47:18 דקות, בעוד רבקה רוביש הגרמנייה, שניצחה בחצי המרחק, עשתה זאת ב-47:24 דקות. הדס מזר סיימה במקום השלישי בתחרות זו עם 51:06 וענבר זהבי מאייר רביעית עם 53:09 דקות.

אנטונינה רזניקוב מחבקת את אביו של נדב גולדשטיין ז"ל | צילום: צלמי שוונג

אצל הגברים התחרות הייתה הרבה פחות צמודה ובולבאט, שניצח בחצי המרחק עם שיא מסלול חדש, פשוט טס את העלייה עם זמן של 39:31 דקות היה אביב דהן, שרכב בשלשה של המלא (יחד עם יוסי שוורץ ורונן שרון) וטיפס בזמן של 43:00 דקות. ארבע שניות בלבד לאחר מכן, עשה זאת רועי זוארץ כשמי שהיה רביעי היה ירון ליטן עם 44:28 דקות.

מרסל בולבאט עם פרס מלך ההר | צילום: צלמי שוונג

כפרית תעשיות כפר עזה ומשפחת גולדשטיין-אלמוג תרמו פרס כספי של 2,500 ש"ח למטפס המהיר ביותר ו-2,500 ש"ח למטפסת המהירה ביותר לזכרו של נדב, שהיה אלוף ישראל לגיל 49-45 בחצי איש ברזל מ-TRI כנרת, התאמן והתחרה בקבוצת "אתגרית עוטף עזה". נדב היה אחת הדמויות המוכרות בקבוצות הגיל בישראמן לאורך השנים, כאשר השתתף בו ברצף לאורך כל השנים האחרונות ואף עלה על הפודיום בקבוצת הגיל שלו בשנה שעברה. המשפט שהיה מזוהה איתו "התקווה מתה אחרונה" ממשיך ללוות את משפחתו ואת חבריו לקבוצה.

הגביע של מלכת ההר | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג