אלוף אמיתי: המנצח בצ'אלנג' ישראמן העניק את המדליות לאחרוני המסיימים

מרסל בולבאט הגרמני היה הראשון לסיים את המסלול כשניצח בחצי המרחק, אך בלילה הגיע שוב לקו הסיום כדי לתת כבוד גם לאחרונים שהגיעו אחרי 17 שעות: "מבחינתי זה ברור, אני כאן בשבילם"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרסל בולבאט עם מיכאל לוי | צילום: צלמי שוונג

מרסל בולבאט הגרמני היה הראשון לחצות את קו הסיום בצ'אלנג' ישראמן אתמול (שישי) כשניצח בחצי המרחק בשיא מסלול חדש ואיכותי של 4:22:11 שעות. אלא שמלבד היותו טריאתלט איכותי, הוא הוכיח אמש כי הוא גם ספורטאי ערכי ומלא כבוד.

לכתבות נוספות בנושא:
הדמעות והאושר: צפו ברגעי הסיום מצ'אלנג' ישראמן 2024
מרסל בולבאט ורבקה רוביש הם המנצחים בחצי המרחק בצ'אלנג' ישראמן 2024!
בתום קרב אדיר: דן אלתרמן אלוף צ'אלנג' ישראמן 2024 עם שיא מסלול ישראלי חדש!
בפעם ה-6: אנטונינה רזניקוב ניצחה בצ'אלנג' ישראמן עם שיא מסלול חדש

לקראת השעה 23:00 בלילה, כשזמן הקאט-אוף הלך והתקרב ועל המסלול נותרו מתחרים בודדים בלבד, הופיע מרסל על קו הסיום, כדי לתת את הכבוד לאחרוני המסיימות והמסיימים.

מרסל בולבאט ויניב פרץ | צילום: צלמי שוונג

מדובר במסורת בלא מעט תחרויות איש ברזל ברחבי העולם, וגם הגרמני בן ה-23 לא ויתר עליה. עם הגיעו מלווה באמו לקו הסיום סיפר לשוונג: "מבחינתי זה ברור, אני צריך לתת להם את הכבוד. הם אלה שעבדו הכי קשה על המסלול, אז אני כאן בשבילם".

בולבאט העניק את המדליות לשלושת האחרונים ואף הצטלם איתם לפני שהמסלול ננעל רשמית. מיכאל לוי, יניב פרץ ודניאל גורביץ' היו שלושת הטריאתלטים שהגיעו לקראת השעה 23:30, לקול תשואות הנוכחים, בהם המתנדבים וכל צוות ההפקה של שוונג שהגיע לתת להם כבוד.

מרסל בולבאט עם יניב פרץ ודניאל גורביץ' | צילום: צלמי שוונג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג