בתום קרב אדיר: דן אלתרמן אלוף צ'אלנג' ישראמן 2024 עם שיא מסלול ישראלי חדש!

כזה קרב לא היה לנו כבר הרבה שנים! אלתרמן הצליח לסגור פער של 7 דקות בריצה, לעקוף את אמיל שחקלדיאן ולנצח בפעם הרביעית בקריירה עם שיא ישראלי חדש של 9:42:40 שעות! אמיר אלפיה סיים שלישי. צפו בדרמה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן מנצח | צילום: צלמי שוונג

התחרות למרחק המלא בצ'אלנג' ישראמן 2024 לא אכזב וסיפק קרב ענקים על המסלול, בין דן אלתרמן לאמיל שחקלדיאן. בתום 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה על אופניים ו-42.2 ק"מ ריצה, אלתרמן עשה זאת שוב וניצח בפעם הרביעית בקריירה בתואר, לא לפני מאבק אדיר מצדו של אמיל האילתי.

אמיל הוא שחיין לשעבר ויצא ראשון מהמים, כשהמשיך את ההובלה גם לארוך כל מסלול הרכיבה. לריצה השניים יצאו כשהפער ביניהם עומד על 7:24 דקות. גמור? ממש לא. תוך כ-11 ק"מ אלתרמן צימק את הפער כמעט במלואו, ולבסוף עקף ועלה למקום הראשון. אמיל לא ויתר, ופעמיים תקף בחזרה כדי לנסות להחזיר לעצמו את היתרון, אך אלתרמן המנוסה ידע לחלק נכון את הכוחות.

אמיל, בפעם הראשונה שלו בקריירה במרחק המלא, אחרי לא מעט פעמים בחצי המרחק, רשם תחרות נהדרת, וסיים במקום השני, כששני הטריאתלטים האדירים סיימו מהר יותר משיא המסלול הישראלי!!! אלתרמן מנצח והוא השיאן החדש עם 9:42:40 שעות ואמיל שני עם 9:44:03 שעות, הביצוע המהיר ביותר לישראלי בהופעת בכורה. שיא המסלול הישראלי היה 9:47:27 שעות ונקבע ב-2020 על ידי עומרי גזית.

דן אלתרמן ואמיל שחקלדיאן בסיום | צילום: צלמי שוונג

במקום השלישי ומי שמשלים את הפודיום הגיע אמיר אלפיה, שלא מכבר סיים תקופת מילואים של 90 יום, מרביתה בתוך עזה. אמיר סיים בזמן של 10:21:24 שעות, הרבה הודות לריצה מעולה של 3:11 שעות (מהירה יותר אפילו משל אמיל שסיים במקום השני).

אמיר אלפיה | צילום: צלמי שוונג

אור שפיצן סיים רביעי עם 10:29:47 שעות, גם הוא אחרי 90 יום מילואים, בעיקר בחרמון. מיד לאחר שחצה את קו הסיום, כרע ברך והציע נישואין לזוגתו. למי שתהה, היא אמרה כן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג