מרסל בולבאט ורבקה רוביש הם המנצחים בחצי המרחק בצ'אלנג' ישראמן 2024!

הגרמני הצעיר בן ה-24 "שרף" את המסלול עם רכיבה בקצב מסחרר ושיא מסלול אדיר של 4:22:11 שעות, הגרמנייה המשיכה בקאמבק שלה וניצחה בצורה מרשימה עם זמן של 4:28:22 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרסל בולבאט ורבקה רודיש | צילום: צלמי שוונג

היסטוריה על המסלול בצ'אלנג' ישראמן 2024! מרסל בולבאט, הטריאתלט הגרמני הצעיר בן ה-23, חצה ראשון את קו הסיום באילת וניצח את חצי המרחק (113 ק"מ) בצורה מרשימה, ובשיא מסלול חדש של 4:22:11 שעות, שיפור אדיר לשיא של איתמר זוארץ מהשנה שעברה שעמד על 4:24:55 שעות. אצל הנשים, ניצחה רבקה רוביש, גם היא מגרמניה, בזמן של 4:57:14 שעות.

בולבאט כבר הוכיח את יכולתו בסבב הצ'אלנג' כשסיים במקום השלישי בצ'אלנג' גדנסק בפולין בשנה שעברה. עוד קודם לכן, סיים במקום התשיעי באליפות אירופה לנוער ב-2019, וכעת משיג את הניצחון הראשון שלו בסבב, כבר בגילו הצעיר ועל אחד המסלולים הקשים שיש לסבב להציע.

בסיומו של מקטע השחייה, בולבאט יצא שני מהמים, חמש שניות בלבד אחרי רועי זוארץ, אלא שעם תחילת הרכיבה, הוא פתח מבערים וברח קדימה. כבר אחרי הטיפוס לנטפים הפער שלו מזוארץ עמד על קרוב לחמש דקות, והוא ממש לא התכוון להאט. את מקטע הרכיבה הוא עבר בזמן של 2:36 שעות במקטע הרכיבה בלבד, זמן מסחרר! רק שלוש דקות משיא הרכיבה על המסלול מ-2015, ששייך לדימה גרבובסקי ז"ל.

הפער שלו אחרי הרכיבה עמד על 16 דקות וחצי, כשזוארץ שני ודן קוני שלישי, וגם בריצה, על אף מזג האוויר החם, הוא המשיך להכתיב קצב רצחני. בחצי השני של הריצה הוא התקשה ואפילו עבר פעמיים להליכה, אולם הפער הגדול שצבר הספיק לו לניצחון ולשיא המסלול.

רועי זוארץ מסיים | צילום: צלמי שוונג

רועי זוארץ חצה שני את קו הסיום וראשון מבין הישראלים בזמן של 4:44:38 שעות ובמקום השלישי סיים דן קוני בזמן  של 4:51:39 שעות, כשהוא לובש חולצה עם תמונתו של רני טחן ז"ל, שהיה אמור להתחרות כאן על המסלול ונפל בלחימה בעזה.

דן קוני עם החולצה לזכרו של רני טחן ז"ל | צילום: צלמי שוונג

אצל הנשים, קיבלנו מופע סולו של הטריאתלטית הגרמנייה מההזנקה עד לסיום. היא יצאה מהמים ראשונה אחרי 28:08 דקות, ברכיבה הלכה והגדילה את הפער מהיריבות והגיעה לשטח ההחלפה T2 אחרי 2:57:27 שעות של רכיבה. אחרי חילוף מהיר, המשיכה בקצב גבוה גם בריצה וקבעה 1:27:08 בחצי המרתון עד לסיום בזמן של 4:57:14 שעות.

הקרב על הראשונה מבין הישראליות והמקום השני הכללי בחצי המרחק לנשים הוכרע בסופו של דבר לטובתה של הדס מזר, שחצתה את קו הסיום בזמן של 5:30 שעות. במקום השלישי משלימה את הפודיום ענבר זהבי מאייר עם 5:42 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יוסי הגיב:

    "והמקום השני הכללי בחצי המרחק לנשים הוכרע בסופו של דבר לטובתה של הדס מזר"
    נשמע כאילו היה פוטו פיניש. היא הגיעה 12 דקות לפני מקום 3.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג