רוכבת ישראלית נוספת בסבב: אורי בש דובינסקי חתמה בקבוצת טורלי

הרוכבת בת ה-19, שנחשבת ככישרון גדול בענף, מצטרפת לקבוצה האירית לאחר פירוק קבוצת הנשים של ישראל פרמייר טק: "כבר חשבתי שלא אחתום בקבוצה השנה, מאוד מתרגשת ומחכה להראות למה אני מסוגלת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אורי בש דובינסקי בוולודרום | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד האופניים

רוכבת האופניים הצעירה אורי בש דובינסקי מצטרפת לקבוצת טורלי מהדרג השני בסבב הנשים המקצועני של אופני הכביש, כך הודיעה אתמול (רביעי) הקבוצה. הרוכבת בת ה-19 נחשבת לאחד הכישרונות העולים בענף, בעיקר באופני המסלול, אולם כהשלמה לכך גם בכביש.

לכתבות נוספות בנושא:
מחפשים היסטוריה: ענף האופניים הישראלי בדרך לשיא במשחקים האולימפיים
פוגצ'אר בראש טבלת השכר בעולם האופניים, ואיפה מדורג כריס פרום?
דלפו תמונות מערכת ההילוכים החדשה של SRAM, מהן המשמעויות לרוכבים?

בש דובינסקי סיפרה לשוונג: "החתימה בקבוצה הייתה ברגע האחרון, חשבתי שאני לא אחתום השנה בשום קבוצה, אבל ברגע האחרון מצאתי את הקבוצה ושמחתי מאוד, כי קשה יותר לפנות לקבוצות ולהגיד שאני רוכבת ישראלית. אי אפשר לדעת איך יקבלו את זה. קבוצת הקונטיננטל האירית Torelli קיבלה אותי בזרועות פתוחות. הקבוצה תאפשר לי להתחרות בבלגיה במרוצים ברמה הכי גבוהה ולהראות את היכולות שלי".

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Torelli‎‏ (@‏‎torelli.official‎‏)‎‏

עוד סיפרה: "כרגע המטרה העיקרית שלי השנה היא מדליה באליפות אירופה באלימינציה בקטגוריית U23. השילוב בין הכביש למסלול מסתדר מצוין, הקבוצה תומכת ברוכבות וולודרום וכביש, מה שיאפשר לי להתמקצע בשני התחומים. המרוצים בקלנדר של הקבוצה בבלגיה מתאימים לסגנון הרוכבת שאני, עליות קצרות ואינטנסיביות ו'רולינג הילס'. אני מאוד מתרגשת לקראת העונה הבאה ומחכה להראות למה אני מסוגלת".

כזכור, בקיץ האחרון נפל דבר בענף אופני הכביש הנשי בישראל. קבוצת ישראל פרמייר טק-רולנד, הצד הנשי של הקבוצה המקצוענית הגברית, התפרקה, ובכך לא מעט רוכבות כחול-לבן איבדו את מקומן בסבב המקצועני, בעיקר בקבוצת הבת שנמצאת בדרג השני.

בש-דובינסקי הייתה בעונה החולפת חלק מקבוצת הפיתוח של IPT-רולנד, אולם מיעטה לרכוב עם הקבוצה במרוצים בינלאומיים בעקבות פציעה שהשביתה אותה לחודשים ארוכים, ולמעשה התחרתה רק פעמיים על הכביש במסגרת הקבוצה. פרט לכך, הוכתרה השנה כאלופת ישראל U23 במרוצי כביש וכסגנית האלופה במרוץ נגד השעון.

אורי בש דובינסקי על הפודיום באליפות אירופה | צילום: איגוד האופניים

ב-2022 היא הפכה לרוכבת הישראלית הראשונה שעמדה על הפודיום באליפות אירופה לנערות באופני מסלול, עם המקום שלישי במקצה הסקראץ', וכן סיימה במקום העשירי באליפות העולם לנוער באופני מסלול באומניום, הקרב רב של אופני המסלול. ב-2023 סיימה שישית באליפות אירופה U23 בוולודרום בשנתה הראשונה בקטגוריה. נראה כי בשנה הקרובה היא תשאף, כמו רוכבות ורוכבים רבים, לשלב בין שני הענפים, במטרה להמשיך ולהתקדם גם ברמת הבוגרות.

נכון להיום לישראל יש חמש רוכבות בסבב הנשים המקצועני יחד עם אורי, כולן בדרג השני: רותם גפינוביץ' בקבוצת הס, עומר שפירא (שחוזרת אחרי הלידה) וטרם ידוע באיזו קבוצה תרכב, נופר מעוז ואדר שריקי בקבוצת Doltcini O'Shea.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג