רודיטי חגג: "הרגשה מעולה, מקווה להביא כבוד וגאווה למדינת ישראל גם בפריז"

השחיין הישראלי היה מאושר אחרי המקום העשירי באליפות העולם והשגת הכרטיס האולימפי לפריז: "ברגע ששברתי את הקרסול חשבתי הייתי חדור מטרה להגיע כמה שיותר טוב". המאמן אמיר עופר: "הישג מדהים בתנאים מאתגרים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מתן רודיטי באליפות העולם בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מתן רודיטי הוכיח היום (ראשון) שוב כי הוא בטופ העולמי של השחייה העולמית במים פתוחים. בתום אחד מהמשחים האיכותיים והצפופים שידע הענף אי פעם, הצליח הישראלי לסיים במקום העשירי באליפות העולם, ובכך להבטיח בפעם השנייה ברציפות את הכרטיס למשחקים האולימפיים, שייערכו בקיץ בפריז.

לכתבות נוספות בנושא:
נהדר: מתן רודיטי השיג את הכרטיס האולימפי בשחייה במים פתוחים
הספורטיביות בקרב הפנימי והנפת הדגל בסיום: סיכום ההישג ההיסטורי בלנזרוטה
אווה פביאן סיימה 32 באליפות העולם, שרון ואן רוונדאל זכתה בתואר

זו גם הפעם השנייה ברציפות שרודיטי מתברג בטופ 10 באליפות העולם, לאחר שאשתקד סיים שמיני. זאת כמובן בנוסף למקום הרביעי ההיסטורי שהשיג במשחקים האולימפיים בטוקיו ב-2021. על תקופת ההכנות האינטנסיבית, העיבה הפעם פציעה לא קלה, שהעמידה בסכנה את השגת הכרטיס. במהלך מחנה גובה באיטליה בנובמבר האחרון, רודיטי החליק ושבר את הקרסול. למרות שפספס שבועות קריטיים בהכנה, הצליח הישראלי לחזור לכושר מצוין, וכעת יתכונן בראש שקט למשחה האולימפי.

מתן רודיטי באליפות העולם בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

"זו הרגשה מעולה לקבוע קריטריון", סיפר רודיטי המאושר בסיום: "אני מקווה שעכשיו ההכנות לפריז יהיו טובות ושאוכל להביא כבוד וגאווה למדינת ישראל. ברגע ששברתי את הקרסול חשבתי בעיקר מה אני עושה כדי להגיע כמה שיותר טוב לתחרות הזו, הייתי חדור מטרה להגיע כמה שיותר טוב.

על המשחה עצמו סיפר: "המשחה היה מורט עצבים עד למאות המטרים האחרונים, הקצב לא היה מספיק חזק, היינו צפופים מאוד והיו הרבה מאוד מכות. לא הייתי מרוצה מהמיקום שלי לאורך המשחה עד הסיבוב האחרון. בגלל הרוחות היו גלים וזה היה סוג של משחה הישרדותי, איזה שחיין נשאר יעיל יותר עם הרבה כוח לסיום".

מאמן הנבחרת אמיר עופר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מי שמלווה את רודיטי כבר שנים ואחראי במידה רבה להישגים הנהדרים שלו הוא מאמנו האישי ומאמן נבחרת ישראל במים פתוחים, אמיר עופר, שסיפר בסיום: "זה הישג מדהים בתנאים מאוד מאתגרים. למרות הפציעה שעבר וקשיים מאוד גדולים בחודשים האחרונים בשל המצב הביטחוני, לסיים במקום העשירי באליפות העולם זה פשוט מדהים. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר במשחקים האולימפיים ונעשה את כל המאמצים להיות הרבה יותר טובים לקיץ".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג