נהדר: מתן רודיטי השיג את הכרטיס האולימפי בשחייה במים פתוחים

הישג נהדר באליפות העולם בדוחא: בתחרות הראשונה מאז חזר מפציעה, השחיין הישראלי סיפק משחה מצוין ומחושב וסיים עשירי, רק 2.5 שניות ממדליית הארד, ועם הכרטיס לפריז. קריסטוף ראזובסקי זכה בתואר אלוף העולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מתן רודיטי באליפות העולם בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

השחיין הישראלי מתן רודיטי סיים היום (ראשון) במקום ה-10 במשחה ל-10 ק"מ באליפות העולם הנערכת בדוחא, קטאר, והשיג בפעם השנייה ברציפות את הכרטיס למשחקים האולימפיים שייערכו בקיץ בפריז.

לכתבות נוספות בנושא:
הספורטיביות בקרב הפנימי והנפת הדגל בסיום: סיכום ההישג ההיסטורי בלנזרוטה
אווה פביאן סיימה 32 באליפות העולם, שרון ואן רוונדאל זכתה בתואר
נבחרת השחייה האומנותית העפילה לגמר תרגיל האקרובטיקה הקבוצתי

רודיטי חזר לאחרונה מפציעה (שבר את הקרסול בנובמבר) וכבר התחרות הראשונה שלו מאז הפציעה הייתה גם התחרות החשובה ביותר במחזור האולימפי – תחרות הקריטריון האחרונה בענף. המטרה העיקרית של מתן הייתה לסיים באחד מ-13 המקומות הראשונים (מבין אלו שלא השיגו את הכרטיס עד עתה), והוא אכן השיג אותה בלי להסתבך בחישובים.

צפו בסיום הצמוד:

הישראלי, שעשה היסטוריה כשסיים רביעי במשחקים האולימפיים בטוקיו, לא "השתולל" ופתח בצורה סולידית את כשהוא שומר על מרחק סביר מהמובילים בתוך דבוקה גדולה יחסית. ככל שהתקדם המשחה, כך הקצב הפך מהיר ומהיר יותר, וכך גם התקדם רודיטי בדירוג, ולא נתן בשום שלב לדבוקה לברוח ממנו. ההקפה האחרונה כבר הייתה בקצב מסחרר, אך מתן שמר על המיקום שלו בצמרת וסיים בסופו של דבר עשירי בפיניש צפוף במיוחד, כשהוא רחוק רק 2.5 שניות ממדליית הארד.

מי שניצח בסופו של הקרב המרתק היה סגן האלוף האולימפי קריסטוף ראזובסקי ההונגרי, שבזכות פיניש עוצמתי השיג זהב ראשון בקריירה ב-10 ק"מ בזמן של 1:48.21 שעות והקדים מדליסט אולימפי נוסף, מארק אנטואן אוליבייה הצרפתי. את הפודיום השלים הקטור פרדו הבריטי, שסיים 8 שניות אחרי המנצח.

מתן רודיטי באליפות העולם בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

ישראלי נוסף שלקח חלק בתחרות היה עדו גל, אשר סיים במקום ה-37 (מתוך 79 שחיינים), מרחק 3:45 דקות מהמנצח. את השחיינים הוביל בתחרות מאמן נבחרת ישראל במים פתוחים אמיר עופר.

עדו גל באליפות העולם בקטאר | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג