"קרענו את החוזה הקודם לגזרים": דרק ג'י חתם בישראל פרמייר טק עד 2028

הרוכב הקנדי בן ה-25, שעשה פריצה ענקית בג'ירו ד'איטליה וכבש את לב הקהל, האריך את חוזהו בקבוצה הישראלית. ג'י: "זו הייתה ההחלטה הכי קלה שיש", הבעלים סילבן אדמס: "הוכיח שהוא יכול להתמודד עם הרוכבים הטובים בעולם. מצפים ממנו לדברים גדולים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דרק ג'י | צילום: ספרינט סייקלינג

דרק ג'י, הרוכב הקנדי הצעיר של ישראל פרמייר שהפך לסנסציה בג'ירו ד'איטליה – הוחתם על חוזה ארוך טווח חדש עד 2028. חוזהו המקורי של ג'י, שהיה לשנתיים הקרובות, בוטל, ובמקומו קיבל חוזה ארוך טווח ומשפר שיבטיח שהכישרון הגדול יככב במדי הקבוצה הישראלית בשנים הבאות.

הקנדי בן ה-25 עלה משורות קבוצת הפיתוח הישראלית "סייקלינג אקדמי" רק בתחילת השנה והדהים את עולם האופניים בטור האיטלקי המיתולוגי, שהיה גם הראשון בקריירה שלו. ג'י הוביל שבע בריחות במהלך הג'ירו, ארבע מהן הסתיימו במקום השני, לעתים בקטעים שהוכרעו ממש על קו הסיום. ג'י סיים במקום השני גם בטבלת המטפס המצטיין וגם בקרב על חולצת הנקודות, ואף הוכתר כרוכב האגרסיבי במרוץ כולו, כשהוא צובר נקודות רבות עבור הקבוצה.

לכתבות נוספות בנושא
ויוה איטליה, ויוה רוגליץ': האזינו לפודקאסט של שוונג לסיכום הג'ירו
יונאס וינגגור מחמם מנועים לקראת הטור דה פראנס, ומה מצבו של פוגצ'אר?
צפו בקטע שהפך לוויראלי: כך ז'וליאן אלאפיליפ משתף את בנו באימונים לטור דה פראנס
נלחם על חייו: תאונת אימונים קשה לרוכב הבלגי ג'וליאן מרטנס

דרק ג'י | צילום: ספרינט סייקלינג

ביצועיו כבשו גם את הפרשנים והאוהדים, והוא זכה לתשומת לב רבה, כשה"בריחות" שלו, כמו גם שברון הלב שחווה כשסיים שני כמה פעמים, הפכו לאחד מסימני ההיכר של המרוץ כולו. כעת, הקבוצה תצטרך להבין מה הכיוון אליו תרצה לקחת אותו מקצועית. הוא רוכב גדול פיזית, ההפך מהמטפסים, והוא לא ספרינטר טהור, אבל בהחלט יהיה מענין לראות אם יתפתח לרוכב חד יומי מוצלח, או לרוכב גרנד טורים.

הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס סיפר: "קרענו את החוזה הנוכחי שלו והענקנו לו חוזה חדש. ידענו שלדרק יש 'מנוע' רציני ברגליים, כאשר בחרנו להשקיע בו ולתת לו הזדמנות ראשונה בקבוצה הצעירה שלנו, והעונה גם בקבוצה הבכירה, אבל בג'ירו הזה הוא הראה שיש לו את היכולת להתמודד עם הגדולים ביותר, לא רק ביכולת הפיזית אלא גם בקריאת המרוץ ובקבלת ההחלטות במהלכו. זו הייתה הפריצה הגדולה שלו ומה שהביא אותנו להחלטה לתגמל אותו בחוזה שיבטיח את עתידו אצלנו. זו רק ההתחלה מבחינתנו. אנחנו מצפים לדברים גדולים ממנו ומרוכבים צעירים מוכשרים נוספים בעתיד הקרוב".

דרק ג'י בסיום אחד הקטעים בג'ירו | צילום: ספרינט סייקלינג

דרק ג'י עצמו סיפר: "למרות שהקבוצה האמינה בי ונסכה בי ביטחון, לא העליתי בדעתי שזה מה שיקרה, אבל אני מתחיל לקלוט את מה שעשיתי במרוץ ומאושר שהצדקתי את האמון שלהם בי. זו הייתה ההחלטה הכי קלה שיש להסכים להצעת הקבוצה לחתום על חוזה חדש. אני יודע שחוזה לחמש שנים וחצי זה המון זמן, במיוחד בעולם האופניים המקצועני, אבל אני מרגיש לגמרי בבית בקבוצה הזו ומאמין גדול בכיוון אליו היא הולכת, ושואף להיות חלק מזה להרבה מאוד זמן. כל הפעמים האלה שבהן הייתי כל כך קרוב לניצחון רק הגבירו את הרעב שלי להשיג ניצחונות גדולים והחוזה הזה יעניק לי את השקט הנפשי למצוא את דרכי לשם".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג