נלחם על חייו: תאונת אימונים קשה לרוכב הבלגי ג'וליאן מרטנס

הרוכב בן ה-25 של קבוצת Bingoal WB מאושפז במצב קשה ונמצא בקומה מלאכותית, לאחר שהתנגש בעוצמה במשאית חונה במהלך תאונת אימונים על אופני הנג"ש שלו. קבוצתו מסרה: "הוא סובל ממספר פציעות רב, נדרשת חקירה נוספת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'וליאן מרטנס | צילום: קבוצת Bingoal WB

טרגדיה בעולם האופניים. רוכב האופניים הבלגי ג'וליאן מרטנס עבר אתול (רביעי) תאונת אימונים קשה והוא מאושפז בבית החולים באנטוורפן כשהוא מורדם ומונשם ולמעשה נמצא בקומה מלאכותית, בה הוא עתיד להישאר בימים הקרובים עד להתייצבות מצבו.

לפי הדיווחים בתקשורת הבלגית, תאונת האימונים התרחשה בעיר וורסלור כשמרטנס רוכב על אופני הנג"ש שלו (נגד שעון). הוא רכב במהירות גבוהה וככל הנראה איבד שליטה ולא הצליח לעצור את עצמו, כאשר התנגש בעוצמה במשאית חונה.

קבוצתו Bingoal WB מסרה בהודעה רשמית קצרה לתקשורת: "ג'וליאן סובל ממספר פציעות רב ונלקח לבית החולים האוניברסיטאי באנטוורפן (UZA), שם הוא הושם בקומה מלאכותית כדי להיטיב את ניהול ההשלכות של פציעותיו. מדובר בתאונת אימונים ועדיין נדרשת חקירה נוספת כדי להבין ממה נגרמה".

מרטנס בן ה-25 נמצא בשנתו הראשונה בקבוצה הבלגית, אחרי שרכב בשלוש השנים האחרונות בקבוצת Sport Vlaanderen-Baloise. הוא רשם מספר הישגים בקריירה, בעיקר במרוצים קטנים ובמרוצים עד גיל 23, כאשר סיים במקום השלישי הכללי ב"רונד דה ל'איסאר", במקום השביעי בליאז'-בסטון-ליאז' עד גיל 23, שישי בפריז-טרואה ועוד.

בעונה האחרונה השתתף במספר קלאסיקות, כולל הטור של פלנדריה, ליאז'-בסטון ליאז' ועוד. רק ביום שני שעבר סיים מרטנס את השתתפותו עם הקבוצה בטור של לימבורג, שם סיים את המרוץ במקום ה-21.

תאונות אימונים עם רכבים כבדים חונים לא מתרחשת בפעם הראשונה, וזכור במיוחד המקרה של אלוף הטור דה פראנס ואלוף הג'ירו אגן ברנאל, שלפני שנה וחצי כמעט איבד את חייו לאחר שהתרסק במהירות גבוהה לתוך אוטובוס חונה. לאחרונה, ברנאל התאושש מהתאונה הקשה, ואף חזר לרכוב, כנגד כל הסיכויים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג