צפו בתגובה הראשונה של גורבנקו להישג: "גאה בעצמי, זו הרגשה מדהימה"

רגע אחרי שעשתה היסטוריה עם מדליית הכסף באליפות העולם, השחיינית הישראלית סיפרה: "ניסיתי ליהנות מהמשחה, שמחה לעשות את זה על אדמת קטאר", מאמנה טום ראשטון: "הראתה אופי, משחה חייה עד כה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גורבנקו עם המדליה | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אנסטסיה גורבנקו עשתה הערב (ראשון) היסטוריה כחול-לבן, כשזכתה במדליית הכסף באליפות העולם בשחייה על אדמת קטאר, והפכה לישראלית הראשונה אי פעם שעומדת על הפודיום במעמד זה. היא עשתה זאת תוך שהיא שוברת את שיאה הישראלי ב-400 מעורב אישי עם 4:37.26 דקות ולא מתרגשת גם למשמע קריאות בוז במהלך הראיון שלה לאחר המשחה.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג היסטורי: מדליית כסף לאנסטסיה גורבנקו באליפות העולם בשחייה
שרה יודעת לשחק אותה: שוסטרום זכתה בזהב עולמי שישי רצוף
הפתעה: נבחרת השליחים המעורבת של ישראל עלתה למשחקים האולימפיים

גורבנקו אמרה בסיום: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שצפה ועודד מהארץ, אני יודעת שהרבה היו במתח כמו כולנו, ואני מאוד שמחה לעשות את זה על אדמת קטאר עם דגל ישראל על עצמי. אני גאה בעצמי, זה היה שבוע ארוך וקשה עם הרבה עליות וירידות ורגשות, אז לסיים את זה עם מדליית כסף זו הרגשה מדהימה ומביא לי הרבה ביטחון לקראת השנה האולימפית".

על מהלך המשחה: "ראיתי כל המשחה שאני במקום טוב, שרתי שיר לעצמי, ניסיתי ליהנות מהמשחה, לא לחשוב יותר מדי, ובאמת ראיתי ב-50 וב-100 החאו שאנחנו ראש בראש, והייתי כזה 'וואו, איזה שואו אנחנו מביאות פה', אף פעם לא היה לי כזה משחה בעצמי, אבל ב-15 מטר האחרונים ראיתי שחור והפסדתי בנגיעה, אבל אין מה לעשות זה חלק מהספורט ואני ממש שמחה עדיין לעשות את זה על אדמת קטאר ולסיים את השבוע הארוך הזה ככה".

טום ראשטון, מאמנה האישי של גורבנקו, אמר בסיום: "אנחנו גאים מאוד באנסטסיה, שזכתה במדליה הראשונה של ישראל באליפות העולם, והעובדה שהיא עשתה זאת במשחה המהיר ביותר שלה עם שיא ישראלי – הפכה את זה למושלם. זה לא היה שבוע קל לנבחרת בדוחא, אנסטסיה הראתה הרבה אופי וגבורה בכך ששמרה על הפוקוס בכל שמונת ימי התחרות, עד ליום האחרון בו נתנה את משחה חייה עד כה".

גורבנקו על הפודיום | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מהוועד האולימפי בישראל נמסר: "כולנו צפינו בנשימה עצורה באנסטסיה גורבנקו ברגע היסטורי על אדמת קטאר, מבססת את מעמדה כשחיינית צמרת עולמית מגוונת באליפות חשובה וסמלית עם דגל ישראל ונציגה שלנו על הפודיום. המאמץ המשותף להביא את משלחת השחיה הישראלית לקטאר חשובה ומשמעותית עם ההצלחה הגדולה של אנסטסיה, שני כרטיסים למשחקים האולימפיים של מתן רודיטי ודואט השחיה האומנותית ודגל ישראל שמתנופף אל על בבירת קטאר בימים כל כך קשים ומורכבים לעם ישראל. אנחנו גאים בשחיינים וספורטאי מקצועות המים שלנו ומודים לכל מי שעשה במלאכה מאחורי הקלעים ויש רבים וטובים. עם ישראל חי"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג