פרסום ראשון: לונה צ'מטאי סלפטר נפצעה וצפויה להיעדר מאליפות אירופה

המרתוניסטית הבכירה של ישראל סוחבת פציעה ממרתון טוקיו שנערך בחודש שעבר ונראה שלא תתחרה ברומא בתחילת יוני. צפויה לחזור בהדרגה לאימונים, במטרה לחזור לכשירות מלאה לקראת המשחקים האולימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר | צילום: עודד קרני, באדיבות הוועד האולימפי

דאגה בנבחרת האתלטיקה של ישראל. האתלטית המובילה בנבחרת, המרתוניסטית לונה צ'מטאי סלפטר, נפצעה באגן וצפויה להיעדר מאימונים כחודש וחצי, מה שצפוי למנוע ממנה להשתתף באליפות אירופה ברומא בתחילת חודש יוני, כך נודע לשוונג לראשונה.

לכתבות נוספות בנושא:
כבוד: 3 אתלטי עבר אגדיים נכנסו להיכל התהילה של הספורט בת"א-יפו
אחרי עזיבתו של גזאצ'ו יוסף: דן סלפטר מונה למאמן נבחרת הריצות הארוכות
שיא ישראלי לגואדיה ב-10,000 מ', קיפלימו וצ'בט אלופי העולם במרוצי שדה

כזכור, צ'מטאי סלפטר התחרתה לאחרונה במרתון טוקיו לפני חודש, אך נאלצה לפרוש במהלך המרוץ ולא סיימה את הריצה, מכיוון שסבלה מכאבים. לאחר שפרשה, נבדקה והתגלה לה שבר מאמץ באגן (sacrum), שמנע ממנה להתאמן בחודש האחרון מאז המרוץ.

לונה צ'מטאי סלפטר. החלמה מהירה | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

היא צפויה לנסות לחזור בהדרגה לאימונים בעוד כשבועיים, אולם בכל מקרה ככל הנרא היא לא תיקח חלק בריצת חצי המרתון ברומא, בה הייתה אמורה להיות מועמדת למדליה וגם להוביל את הנבחרת הקבוצתית.

המוקד של הצוות המקצועי והמעטפת הרפואית של צ'מטאי סלפטר יהיה להחזיר אותה לכשירות מלאה לקראת המשחקים האולימפיים בפריז. ריצת המרתון בפריז תיערך ב-11 באוגוסט ותנעל את המשחקים, מה שמותיר לה מספיק זמן להחלמה ולהתאוששות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג