אחרי עזיבתו של גזאצ'ו יוסף: דן סלפטר מונה למאמן נבחרת הריצות הארוכות

לאחר העזיבה המפתיעה של המאמן הקודם, איגוד האתלטיקה הודיע על המינוי החדש של המאמן המעוטר, שיתפקד לצידו של זוהר זמירו: "מקבל עליי את המשימה, שמח על האמון בי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר עם דן סלפטר | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

כחודש אחרי שגזאצ'ו יוסף עזב במפתיע את נבחרת ישראל בריצות ארוכות, הודיע היום (שני) איגוד האתלטיקה על מינוי המחליף באופן רשמי, כשמי שקיבל את המושכות יהיה דן סלפטר, שמונה למאמן הראשי של הנבחרת.

לכתבות נוספות בנושא:
5 חודשים לפני פריז: גזאצ'ו יוסף עוזב את אימון נבחרת ישראל
שיא ישראלי לגואדיה ב-10,000 מ', קיפלימו וצ'בט אלופי העולם במרוצי שדה
גזאצ'ו יוסף מגיב לראשונה לעזיבת הנבחרת: "עוזב בראש מורם, רוחי לא תישבר"

בהודעה נכתב: "במקביל להדרכתו את לונה צ'מטאי סלפטר, מאור טיורי, הדר אופיר פורר ואתלטים נוספים, סלפטר יהיה הסמכות המקצועית העליונה בנבחרת הגברים של הריצות הארוכות. המינוי אושר על ידי הנהלת האיגוד. זוהר זמירו, ימשיך בתפקידו – כפי שכבר הודענו – וישמש כמאמן לצידו של סלפטר".

דן סלפטר | צילום: שוונג

"איתי מגידי, המנהל ההישגי ואחראי תחום הריצות הבינוניות והארוכות באיגוד, ימשיך לפקח מטעם האיגוד. יש לציין כי כבר מהמעבר הרשמי לעבודה בנבחרת (בחודש מאי אשתקד) סלפטר היה מעורב בנעשה בנבחרת יחד עם איתי מגידי, פיקח וייעץ".

דן סלפטר אמר: "אנחנו בלוח זמנים מאוד צפוף לקראת אליפות אירופה ולקראת המשחקים האולימפיים, ולאור החלטות שנתקבלו על שינויים בצוות המקצועי, אני מקבל עליי, יחד עם צוות מעולה לצידי, את המשימה לסייע להביא את הנבחרת ליעדיה השונים בצורה המיטבית. עד כה, שימשתי כיועץ לצוות המקצועי. רוב הצוות ממשיך לעבוד יחד ואנחנו מעבים אותו עם מספר אנשי מקצוע נוספים שיתרמו את חלקם כל אחד בתחומו. אני שמח על האמון בי ומאחל לכולנו הצלחה".

גל לוי, מנכ"ל האיגוד, ציין: "דן הוא מאמן מצוין ואני שמח שנענה בחיוב לבקשת האיגוד לקחת על עצמו את התפקיד בהתרעה כלכך קצרה ולפני אירועים גדולים ומרכזיים. לצד דן יש צוות אימון מקצועי ברמות הגבוהות ביותר, ומבחינה הישגית אנחנו שואפים לרמות הגבוהות ביותר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דניאל@ משה הגיב:

    למה לא למנות את זוהר זימרו… מאחל לנבחרת המשך הצלחה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג