5 חודשים לפני פריז: גזאצ'ו יוסף עוזב את אימון נבחרת ישראל

במפתיע, איגוד האתלטיקה הודיע על עזיבתו של אחד משני המאמנים הלאומיים בריצות הארוכות בעקבות "חילוקי דעות מקצועיים". מנכ"ל האיגוד גל לוי: "התזמון הוא בעייתי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טדסה גטהון ויוסף גזאצ'ו בלונדון | צילום: איגוד האתלטיקה

זעזוע באחת מהחברות האולימפיות המצליחות ביותר בישראל. גזצ'או יוסף, המאמן הלאומי של נבחרת הריצות הארוכות, ביקש לסיים את תפקידו בעקבות חילוקי דעות מקצועיים, כך לפי הודעת איגוד האתלטיקה.

לפני כעשרה חודשים הוחלט באיגוד באופן רשמי לעבור לשיטה של נבחרת לאומית, כשצוות האימון שקיבל את המושכות כלל את גזצ'או יוסף וזוהר זימרו, בעוד דן סלפטר ואיתי מגידי האחראים על הפיקוח של התוכניות המקצועיות וליווי צמוד לנבחרת.

גזאצ'ו יוסף וזוהר זמירו | צילום: איגוד האתלטיקה

כעת, בתזמון בעייתי, חמישה חודשים בלבד לפני המרתון האולימפי, אחד מעמודי התווך של הנבחרת, ומי שאימן חלק מבכירי הנבחרת עוד לפני שיטת הנבחרות, עוזב אותה ובאיגוד יצטרכו למצוא מחליף באופן מיידי: "בימים הקרובים האיגוד יחליט על איוש הצוות המקצועי. זוהר זימרו ימשיך בתפקידו וכמובן שדן סלפטר ואיתי מגידי ממשיכים כרגיל בליווי המקצועי", כך לפי הודעת האיגוד.

נבחרת המרתון של ישראל נחשבת לאחת מהנבחרות החזקות באירופה ובשנתיים האחרונות זכתה להצלחות רבות כמו מדליית הזהב הקבוצתית ההיסטורית באליפות אירופה 2022, מדליית הכסף של מארו טפרי ומדליית הארד של גשאו איילה באותה תחרות, ומדליית הכסף ההיסטורית של טפרי באליפות העולם האחרונה בבודפשט. כמו כן, רק לפני כשבועיים גשאו איילה קבע שיא ישראלי חדש איכותי במרתון, 2:04:53 שעות, והיה לישראלי הראשון שיורד מתחת ל-2:05 שעות.

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה, מסר: "איגוד האתלטיקה מכבד את החלטתו של גזאצ'ו יוסף לסיים את תפקידו. לצערנו הרב, הטיימינג של החלפת מאמן לאומי מספר חודשים לפני המשחקים האולימפיים הוא בעייתי, אבל בימים הקרובים האיגוד יחליט לגבי הצוות המקצועי של נבחרת הריצות הארוכות ויוציא הודעה מסודרת בנושא".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג