פרום חשף את "רוכב המריבה" באימון של ישראל פרמייר טק, בורה דורשת מיליון אירו

קיאן אויטברוקס, שסוגיית מעברו מבורה לוויסמה הפכה למדוברת ביותר בעולם האופניים, נצפה רוכב בכלל לצד הקבוצה הישראלית, שהתבדחה בנושא ברשת. לפי דיווחים, בורה דורשת פיצוי כספי גבוה להתרת החוזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיאן אויטברוקס באימון ישראל פרמייר טק | צילום: הטוויטר של כריס פרום

סוגיית עתידו של הרוכב הצעיר קיאן אויטברוקס ממשיכה להעסיק את עולם האופניים. כזכור, בסוף השבוע הודיעה קבוצת יומבו ויסמה על הצטרפותו של מי שנחשב לאחד הרוכבים המבטיחים בסבב, וחתימתו בקבוצה לארבע שנים. מעט לאחר מכן, קבוצתו הנוכחית בורה-האנסגרוהה הודיעה כי המעבר נעשה ללא אישורה ולבלגי חוזה גם לעונה הבאה בקבוצה.

לכתבות נוספות בנושא:
רוכב המריבה: קרב בין ויסמה לבורה על אחד הרוכבים המבטיחים בעולם
צפו: ואן ארט חזר להתחרות בסייקלוקרוס, וניצח בבוץ בגרמניה
כריס פרום: "יהיה קסום לזכות בעוד קטע אחד בטור דה פראנס"

אתמול (ראשון) הצטרף ל"חגיגה" התקשורתית אחד הרוכבים הגדולים של דורנו כריס פרום. פרום ושאר רוכבי ישראל פרמייר טק נמצאים בימים אלה בג'ירונה במחנה אימונים לקראת פתיחת העונה, וגם אויטברוקס נמצא באזור כחלק מההכנה שלו לעונה. רוכבי הקבוצה הישראלית פגשו את הבלגי ורכבו יחד איתו, כשפרום העלה סלפי ממהלך הרכיבה וכתב: "טוב שקיאן אויטברוקס הצטרף לרכיבה הקבוצתית שלנו היום".

היוזר הרשמי של ישראל פרמייר טק הצטרף לבדיחה, צייץ מחדש את התמונה של פרום וכתב: "מה קורה לאחרונה עם זוכי טור דה פראנס שמדליפים דברים"? הקבוצה הישראלית כבר הודיעה על השלמת הסגל שלה לעונה הבאה, ולכן מרגישה בנוח להתבדח בנושא, כשלכל ברור כי הבלגי לא ירכב בשורותיה בכל מקרה.

אלא שכאן לא נגמרה הסאגה. חדי העין מבין אוהדי האופניים כבר החלו לנתח את התמונה שהעלה פרום, כמו גם סרטון אחר שהועלה, בהם מופיע אויטברוקס בלבוש שחור ללא מיתוג כלל, לא של בורה ולא של ויסמה. עם זאת,  נראה שהוא עדיין משתמש בקסדה של הקבוצה הגרמנית, ממנה הוא רוצה להשתחרר.

בתקשורת האופניים דווח אתמול כי בורה לא תיתן לרוכב המוכשר להשתחרר ללא פיצוי, כאשר הסכום שננקב בקבוצה היה כמיליון אירו, אותם רוצים לקבל מוויסמה כדי לאפשר לרוכב להשתחרר. הם מסתמכים על התקדים של וואוט ואן ארט, שאולץ לפצות את קבוצתו הקודמת ב-662 מיליון אירו על מקרה דומה שאירע ב-2019.

אויטברוקס סיים בעונה החולפת במקום השמיני בוולטה והפתיע רבים, במה שהיה הגרנד טור הראשון שלו בקריירה. עוד בשנה החולפת, הוא ניצח בטור דה ל'אווניר, שנחשב לטור דה פראנס לצעירים. הוא גם סיים במקום השישי בטור דה רומנדי, במקום השביעי בטור של שווייץ ובמקום התשיעי בוולטה קטלוניה, כל זאת בשנתו הראשונה בבוגרים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג