עם זר ישראמן על קברו: מאות ליוו את הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל בדרכו האחרונה

יותר משבועיים לאחר שנרצח ע"י מחבלי החמאס, הובא למנוחות הטריאתלט המעוטר, יחד עם בתו הבכורה ים, בעוד אשתו ושלושה ילדים נוספים חטופים בעזה. בין הנוכחים היו גם חברי נבחרת ישראל בטריאתלון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זר ישראמן על קברו של נדב גולדשטין ז"ל | צילום: שוונג

יותר משבועיים לאחר שנרצח באכזריות על ידי מחבלי החמאס בכפר עזה, הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל הובא הערב (שני) למנוחות בבית העלמין בשפיים. מאות ליוו את נדב ואת בתו ים ז"ל בדרכם האחרונה, בהם גם אנשים רבים מהספורט ומקהילת הטריאתלון בפרט. נציג ישראמן, התחרות בה התחרה דרך קבע בכל השנים האחרונים, הניח זר "ישראמן" על קברו.

לכתבות נוספות בנושא:
4 מבני משפחתו של הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל נחטפו לעזה
"ממשיכים לרוץ, מה נשאר לנו חוץ מזה"

מאמן הטריאתלון מהעוטף איבד את בנו ונותר חסר כל, כעת קבוצתו מגייסת עבורו תרומות

בין הנוכחים שבאו לכבד את זכרו היו גם רבים מחבריו וחברותיו לקבוצת "אתגרית עוטף עזה" והמאמן יוסף למדן, יריביו הספורטיביים על המסלולים בטריאתלונים לאורך השנים, וכן נציגי איגוד הטריאתלון והטריאתלטים מנבחרת ישראל שחר שגיב והגר כהן כליף. כן הגיעו נציגי מכבי תל אביב בכדורסל, הקבוצה אותה אוהדת אחותו של נדב, כשבין היתר נכחו דורון ג'מצ'י ודורון שפר.

נדב גולדשטיין בישראמן האחרון | צילום: צלמי שוונג

גולדשטיין ז"ל, בן 48 במותו, ובתו, בת 20 במותה, נרצחו בביתם בעת פשיטת המחבלים על הקיבוץ, שהיה מאלו שספגו את המתקפה בצורה הקשה ביותר. שאר בני משפחתו של נדב – אשתו חן אלמוג-גולדשטיין, והילדים אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-9, חטופים בעזה. חן היא אחותו של רץ האולטרה מרתון עומרי אלמוג, למענו ולמען המשפחה נערכה בשבת האחרונה ריצה בטיילת בתל אביב, כדי לחזק את ידם.

נדב היה מוכר לרבים מקהילת הטריאתלון בארץ, כחבר קבוצת אתגרית עוטף עזה בהובלת יוסף למדן, וכמי שהיה משתתף בשלל תחרויות בכל רחבי הארץ. הוא היה משתתף קבוע בישראמן, אליו הקפיד להגיע בכל אחת מהשנים האחרונות, בין אם למקצי היחידים ובין אם לשלשות. בשנה החולפת אף עלה על הפודיום וסיים במקום השלישי בקטגוריית גיל 49-45 במקצה חצי איש הברזל בישראמן עם תוצאה של 5:33:07 שעות.

נדב גולדשטיין ז"ל על הפודיום ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

באפריל האחרון הוא אף ניצח בקטגוריית הגיל 45 ומעלה ב-TRI כנרת והוכתר כאלוף ישראל לקבוצת הגיל במקצה חצי איש הברזל עם זמן מהיר של 4:37:45 שעות. בשנים האחרונות השתתף בעוד של תחרויות טריאתלון וריצה בארץ ובחו"ל, בהם תחרויות איירונמן, מרתון תל אביב, גליל-מן, טריאתלון גן שמואל ועוד. ביולי האחרון נדב נפצע קשה בתאונה לאחר שמשאית פגעה בו בעת שרכב על אופניו. על אף הפגיעות, הוא עבר הליך שיקום והצהיר כי יחזור להתחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג