4 מבני משפחתו של הטריאתלט נדב גולדשטיין ז"ל נחטפו לעזה

לאחר שיו"ר הסוכנות היהודית, בן משפחתם האלוף במיל' דורון אלמוג, כבר הכריז כי נרצחו, הודיע צה"ל למשפחה כי אשתו של נדב ז"ל ו-3 מ-4 ילדיהם (בני 17, 11 ו-9) נחטפו על ידי מחבלי החמאס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נדב גולדשטיין בישראמן | צילום: צלמי שוונג

זיק של תקווה נמהל היום (רביעי) באבל הכבד שפקד את משפחת גולדשטיין-אלמוג באותה שבת ארורה ב-7 באוקטובר. כזכור, כמה ימים לאחר תחילת המלחמה, הודיע יו"ר הסוכנות היהודית האלוף במיל' דורון אלמוג כי שישה מבני משפחתו, ובהם גם הטריאתלט נדב גולדשטיין, נרצחו בכפר עזה. כעת, נמסר למשפחה כי ארבעה מבני המשפחה לא נרצחו אלא נחטפו על ידי מחבלי החמאס.

לכתבות נוספות בנושא:
מבוקר של מלחמה עד הדמעות והדגל: הישראליות באליפות העולם באיש ברזל
מאמן הטריאתלון מהעוטף איבד את בנו ונותר חסר כל, כעת קבוצתו מגייסת עבורו תרומות
התיעוד המצמרר: הרצים קובי פריאנטה ונעמי שטרית ז"ל רגע לפני שנרצחו

לאחר ימים ארוכים, גופותיהם של נדב ובתו החיילת ים בת ה-20 זוהו, אולם לא של שאר בני המשפחה. כעת, על פי הודעת צה"ל לבני המשפחה, אשתו של נדב, חן אלמוג-גולדשטיין, והילדים אגם בת ה-17, גל בן ה-11 וטל בן ה-9 חטופים בעזה – ולא מוגדרים עוד נעדרים.

נדב גולדשטיין ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

נדב היה מוכר לרבים מקהילת הטריאתלון בארץ, כחבר קבוצת אתגרית עוטף עזה בהובלת יוסף למדן, וכמי שהיה משתתף בשלל תחרויות בכל רחבי הארץ. הוא היה משתתף קבוע בישראמן, אליו הקפיד להגיע בכל אחת מהשנים האחרונות, בין אם למקצי היחידים ובין אם לשלשות. בשנה החולפת אף עלה על הפודיום וסיים במקום השלישי בקטגוריית גיל 49-45 במקצה חצי איש הברזל בישראמן עם תוצאה של 5:33:07 שעות.

באפריל האחרון הוא אף ניצח בקטגוריית הגיל 45 ומעלה ב-TRI כנרת במקצה חצי איש הברזל עם זמן מהיר של 4:37:45 שעות. בשנים האחרונות השתתף בעוד של תחרויות טריאתלון וריצה בארץ ובחו"ל, בהם תחרויות איירונמן, במרתון תל אביב, גליל-מן, טריאתלון גן שמואל ועוד. ביולי האחרון נדב נפצע קשה בתאונה לאחר שמשאית פגעה בו בעת שרכב על אופניו. על אף הפגיעות, הוא עבר הליך שיקום והבטיח לחזור להתחרות.

ענבר, אחותו של נדב, התראיינה לערוץ הספורט וסיפרה על אחיה ועל המשפחה באריכות. לצפייה בראיון לחצו כאן.

עוד פורסם אתמול, כי אחת מהחטופות לעזה היא נעמה לוי, טריאתלטית לשעבר שהתאמנה בקבוצת אלתרמנס. נעמה, תצפיתנית בת 19 ששירתה בניר עוז, נחטפה גם היא בשעות הראשונות של המתקפה על העוטף. נעמה היא גם ביתה של רופאת נבחרת ישראל בכורגל לנשים, אילת לוי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג