סיבוב אחרון: גריינט תומאס האריך חוזה באינאוס ויסגור 16 שנים בקבוצה

אלוף הטור דה פראנס לשעבר ימשיך בסבב עד גיל 39 ונשאר נאמן לקבוצת נעוריו: "המופע נמשך! קיבלתם אותי לשנתיים נוספות". וגם: תזוזות מפתיעות בספקי האופניים של הקבוצות הצרפתיות לעונה הקרובה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גריינט תומאס | צילום: Shutterstock

מרוצי הכביש יצאו לפגרה, כנראה שמישהו החליט שאסור לנו לחפש אל מה לברוח… בימים כאלו אני חופר לעומק ומחפש בכל זאת דברים מעניינים, בתקווה שאוכל לנתק כמה קוראים מהמשדרים ומאתרי החדשות לכמה דקות של אסקפיזם.

לכתבות נוספות בנושא:
מהפכה בעולם רכישות האופניים המקוון? CRC ו-Wiggle בדרך לסגירה
יותר קצר, פחות גבוה, וננצח בנג"ש: מסלול הג'ירו ד'איטליה 2024 נחשף
"רצינו לתת לילדי העוטף קצת מנוחה לנפש, כמו שרק אופניים יודעים לעשות"

הידיעה הראשונה המעניינת היא על הארכת החוזה של אלוף הטור דה פראנס לשעבר גריינט תומאס עד לסוף עונת 2025, הוולשי הנהדר, שהפסיד את הג'ירו ד'איטליה האחרון בנג"ש מהסוג שבהחלט לא יישכח לעוד שנים רבות, ימשיך עם קבוצת Ineos וישלים בה תקופה של 16 שנים. קריירה ארוכה מאד בקבוצה אחת בלבד, כשמעטים הרוכבים שנשארו נאמנים לאורך כל הקריירה לאותה קבוצה. באותה נשימה, מדובר בהבעת אמון של הקבוצה ברוכב ותיק (בן 37), בתקווה שימשיך להציג את היכולת מהעונה האחרונה. לטעמי אישית עדיין אחד הרוכבים היותר מרשימים בדבוקה.

תומאס עצמו כתב ברשתות החברתיות: "המופע נמשך! זה נכון, קיבלתם אותי לשנתיים נוספות. אינאוס גרנדיירס תמיד הייתה הבית השני שלי ואני עדיין אוהב להתחרות על האופניים שלי, אז מעולם לא חשבתי לעשות משהו אחר. עכשיו נותר רק להחליט איפה להתחרות בעונה הבאה".

תזוזות ספקי אופניים בצרפת
ואם כבר נאמנות, אז ידיעה נוספת שמספרת על סוף עידן בקבוצת Groupama FDJ. הקבוצה הצרפתית נפרדת מחברת Lapierre שסיפקה לה אופניים מאז עונת 2002, כלומר 22 עונות ברציפות. מדובר בחיבור הארוך ביותר הפעיל בין יצרן אופניים לקבוצה פעילה בסבב העולמי, שכאמור הגיע לסיומו בימים האחרונים.

נכון לרגעים אלו, יש מספר שמועות על ספק האופניים החדש של הקבוצה הצרפתית, אך מאחר ולא הצלחתי לאמת בסבירות גבוהה, לא אכתוב כרגע מי להערכתי הספק החדש, כאשר פרסום לכך צפוי להגיע בימים הקרובים. האם הדבר קשור לפרישתו של טיבו פינו שרוכב בקבוצה משנת 2010, עת נקראה Française des Jeux?

דויד גודו. על אילו אופניים ירכב בעונה הבאה? | צילום: G.Garitan, Wikimedia

עוד מתוך הקבוצות הצרפתיות – גם קבוצת Total Energies תיפרד בעונת 2024 מאופני Speclized. אם הפרידה של Groupama FDJ לא הייתה צפויה, הרי שכאן בסיס הפרידה הוא פרישתו של פטר סגאן מרכיבת כביש תחרותית,. הסלובקי מקושר מזה שנים לספשלייזד, שגם מימנה את שכרו בקבוצה הצרפתית בשתי העונות האחרונות (ביחד עם הפמליה האישית הקבועה).

הקבוצה הקטנה לאורך שנים סיפקה דרמות בטור דה פראנס עם רוכבים צרפתים לא מאוד מוכרים דוגמת סיפור הסינדרלה בצהוב של תומא ווקלר. על אילו אופניים ירכבו ב-Total Energies? ובכן, השמועה מדברת על יצרן גלגלים גדול שהחליט לייצר גם אופני כביש, במבט ראשון זה נראה כמו צד חכם של אותו יצרן שהצהיר על אופני כביש מתוצרתו לפני כמה חודשים, עם זאת, אין הוא מייצר אופני נג"ש, דבר שהינו חובה עבור קבוצות כביש שמופיעות גם בגראנד טורים, זאת כאשר החיבור עם KTM שהיה ברקע לא יצא לפועל

בקיצור, מחכה לנו חורף מעניין עם הרבה עדכונים קטנים, ועוד כמה גדולים יותר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג