נלחמים על חייו: אחד הרוכבים המבטיחים בעולם נמצא בתרדמת בעקבות תאונה

טיל דה דקר הבלגי, שניצח בפריז-רובה עד גיל 23 וכבר חתם על חוזה מקצועני לעונה הבאה בלוטו דסטיני, נפצע קשה בעקבות התנגשות עם רכב באימון ועבר ניתוח חירום בבית החולים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טיל דה דקר מנצח בפריז רובה | צילום: טוויטר

עולם האופניים מתפלל לשלומו של אחד הרוכבים המבטיחים בעולם האופניים, טיל דה דקר. הבלגי של קבוצת לוטו דסטני נפצע אתמול (רביעי) קשה בתאונה עם רכב במהלך אימון ופונה לבית החולים. לפי הדיווחים בבלגיה, הוא פונה במצב קריטי, לאחר שאיבד דם רב והיה בתרדמת, כאשר בהמשך נכנס לניתוח חירום.

לכתבות נוספות בנושא:
טרגדיה שלישית תוך חודש וחצי: רוכב אמריקאי נהרג בתאונה רגע לפני אליפות העולם
חגיגה ספרדית: ברוכים הבאים לוולטה אספנייה האיכותי בהיסטוריה!
מנהל קבוצת לוטו דסטני פוטר בעקבות התכתבויות מיניות עם נשים

הקבוצה הוציאה הודעה רשמית בה נכתב: "טיל דה דקר היה מעורב בתאונה. הוא הובא לבית חולים מקומי שם עבר ניתוח. בהמשך היום הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ. עדכונים נוספים אודות מצבו יתקבלו לאחר בדיקות נוספות. מחשבותינו ותפילותינו עם טיל".

העיתון המקומי Het Nieuwsblad דיווח כי המשטרה חוקרת את התאונה, שהתרחשה בכביש ציבורי, אך בשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים. "חקירה בהקשר לנסיבות המדויקות של התאונה מתבצעת ברגעים אלו", אמר דובר מטעם המשטרה המקומית והוסיף: "אני יכול לאשר שאכן מכונית נוסעים הייתה מעורבת בתאונה".

דה דקר בן ה-22 מאנטוורפן הוא רוכב בקבוצת הפיתוח של לוטו דסטני, אשר נחשב כאחת ההבטחות הגדולות שלה וכבר חתם על חוזה מקצועני בקבוצה לשנתיים החל מהעונה הבאה. השנה, הוא ניצח בפריז-רובה עד גיל 23 היוקרתי, והוסיף ניצחון גם בקטע בטור של טייוואן, בנוסף לעוד כמה פודיומים במרוצים נוספים.

מדובר בתאונה השנייה השבוע בה היה מעורב רוכב מהסבב המקצועני. תומאס גלוג הבריטי בן ה-21 הופל על ידי רכב בכביש במהלך אימון. הוא נפצע בברכו ועבר ניתוח אשר יצריך שיקום משמעותי, ולמעשה סיים את עונת הרכיבה. ככלל, השנה הנוכחית היא קשה במיוחד עבור עולם הרכיבה, לאחר שג'ינו מדר מקבוצת בחריין נהרג במהלך הטור של שווייץ, יאקופו ונצו האיטלקי נהרג בתחרות נוער באוסטריה ומגנוס ווייט האמריקאי נהרג בתאונת אימונים ליד ביתו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג