טרגדיה שנייה תוך חודש: רוכב אופניים צעיר נהרג בהתרסקות במרוץ באוסטריה

רק כחודש אחרי מותו של ג'ינו מדר, אסון נוסף בעולם האופניים: רוכב הנוער האיטלקי יאקופו ונצו בן ה-17 התרסק בצורה קשה באחת הירידות עם פתיחת הטור של צפון אוסטריה, ומת מפצעיו בבית החולים. קבוצתו ספדה: "נער יוצא דופן עם עתיד מבטיח"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאקופו ונצו | צילום: Campana Imballaggi Geo&Tex Trentino

טרגדיה שנייה בתוך חודש בענף האופניים. אחרי מותו של ג'ינו מדר בהתרסקות במהלך הטור של שווייץ, רוכב הנוער האיטלקי יאקופו ונצו נהרג הלילה (בין שישי לשבת) לאחר תאונה במסגרת השלב הראשון של תחרות נוער באוסטריה והוא בן 17 בלבד.

הרוכב התרסק במהלך ירידה מהירה במיוחד. צוות רפואי החל לטפל בו באופן מיידי במקום, ובהמשך הוא פונה במצב קשה מאוד לבית החולים בלינץ. על אף ניסיונות של הרופאים להצילו, הוא מת מפצעיו במהלך הלילה. משפחתו, שלא נכחה בתחרות, הגיעה מאיטליה ישירות לבית החולים, שם קיבלה את הבשורה הקשה. המשך המרוץ בוטל לאחר התאונה הקשה.

לכתבות נוספות:
טור דה פראנס 2023, קטע 19: מוהוריץ' ניצח בפוטו פיניש מותח והתפרק בסיום
"הקארמה של הטור דה פראנס ניצחה, לפיליפסן הגיע להפסיד את הקטע הזה". האזינו
נותרנו עם חייזר אחד בלבד בטור דה פראנס, פוגצ'אר יצטרך לתכנן מסלול מחדש. האזינו!

קבוצתו, Campana Imballaggi Geo&Tex Trentino, היא זו שבישרה על מותו ברשתות החברתיות: "עם דמעות בעינינו ולבבות שבורים, עלינו לבשר שרוכב הנוער שלנו יאקופו ונצו הלך לעולמו. הוא היה קורבן של נפילה רעה מאוד אתמול במורד במהלך השלב הראשון של הטור של צפון אוסטריה. יאקופו היה נער יוצא דופן עם עתיד מבטיח בספורט ובחיים בכלל, ולכן זה כואב אף יותר".

תאונת אופניים. אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

"משפחת הקבוצה כולה מחבקת את משפחתו, חבריו וכל מי שאהב את יאקופו בימים אלו של אבל גדול. אנחנו מבקשים כי הפרטיות של משפחתו תכובד ומודים לכל מי שעוזר לנו להרגיש את התמיכה שלו. יש לנו כעת מלאך אחד נוסף שישמור עלינו מלמעלה. להתראות יאקופו, תודה על הזמנים הטובים שהיו לנו יחד. אתה לא יכול לדמיין כמה נתגעגע אליך".

כזכור, ג'ינו מדר שנהרג רק בחודש שעבר במהלך מרוץ, היה הרוכב הראשון מאז ביורג למברכט הבלגי בטור של פולין ב-2019 שנהרג בתאונה במהלך מרוץ כביש. בעבר היו שורה של מקרי מוות ופציעה קשים, בעיקר במהלך ירידות בהרים, וכעת אחרי זמן ארוך של שקט, עולם האופניים מבכה את לכתם של שני רוכבים תוך זמן קצר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג