מנהל קבוצת לוטו דסטני פוטר בעקבות התכתבויות מיניות עם נשים

אלן דיוויס, שמונה לתפקיד רק לפני כשנה, פוטר לאחר שאישה התלוננה על התנהלותו, שכללה בין היתר תמונות בעירום חלקי והתכתבויות בעלות אופי מיני. לטענתה, ישנן 30 נשים נוספות איתן התכתב בצורה דומה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קחו הפסקה מהמסך | צילום: Karolina Grabowska from Pixabay

קבוצת לוטו דסטני הבלגית פיטרה את המנהל הספורטיבי שלה אלן דיוויס, לאחר שנחשפו התכתבויות מיניות שלו ברשתות החברתיות, וכללו בין היתר תמונות בעירום חלקי. דיוויס בן ה-43 הוא רוכב עבר שנשכר על ידי הקבוצה לפני כשנה. ביוני האחרון, זמן קצר לפני תחילת הטור דה פראנס, התלוננה אישה בטוויטר על כך שהיא, ונשים נוספות, קיבלו הודעות בוטות ותמונות חושפניות מדיוויס.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג נהדר לישראל: רותם טנא סיים שלישי בטור דה ל'אווניר, עודד קוגוט רביעי
ניצחון לישראל פרמייר טק בטור הארקטי בנורווגיה
יומבו ויסמה הודיעה: אחד מרוכבי הקבוצה נכשל בבדיקת סמים

בין השאר הוא שלח תמונות שלו בחזה חשוף וכתב לה "אני משועמם בחדר מלון וחשבתי עליך". הקבוצה ביטלה את השתתפותו כמנהל ספורטיבי בטור, ולפי הפרסומים הוא פוטר לפני כשבועיים. לדברי האישה, דיוויס פנה אליה בטוויטר, כשבתחילה היא חשבה שמדובר בהצעת עבודה בקבוצה.

"הוא שלח לי הודעה ואז מהר מאוד ביקש שאשלח לו סלפי", היא סיפרה לאתר road.cc. "הוא שיחק את המשחק של 'אני חושב שאני מכיר אותך'. נתתי לו ליהנות מהספק". היא הוסיפה שהיא ניסתה להסיט את השיחה לעובדה שהיא מחפשת עבודה, אבל "הוא שאל דברים אחרים ולא קשורים". לדבריה בהמשך שלח לה תמונה חשופת חזה נוספת. לדברי המתלוננת, "לפחות 30" נשים נוספות סיפרו לה על התנהגות בלתי הולמת מצד דיוויס.

לאחר פרסום התלונה נגדו הביע דיוויס צעד על התנהגותו. "אני מאוד מצטער על האופן שבו התנהגתי ועל ההשפעה על האדם המעורב", כתב בהודעה. "אני מבין שלעתים המלים שלי והפעלות שלי היו בלתי הולמות. לא התייחסתי להשלכת של התנהגותי ואני ממש מצטער".

לפי דיווחים בתקשורת הבלגית, פיטוריו של דיוויס האוסטרלי עלולים לסמן את סוף תקופתו של הספרינטר האוסטרלי קיילב יואן בקבוצה, עמה הסתכסך במהלך הטור דה פראנס. "אלן דיוויס הובא לקבוצה לעזור לספרינטרים. בהתחלה זה עבד, אבל יואן חסר מוטיבציה העונה. הפיטורים מעלים את הסיכויים שיואן יסיים את הקריירה שלו בלוטו".

יואן פרש מהטור במהלך הקטע ה-13, לאחר שלא עמד בקצב של הדבוקה. לאחר מכן אמר מנהל לוטו, סטפן אולו, כי "לא עוזבים ככה את הטור. הוא פשוט שמט את ראשו בדרך שאני לא יכול לומר עליה שום דבר טוב. אלוף אמיתי מרים את הקבוצה שלו, הוא לא עושה את זה". סוכנו של יואן כינה את הדברים "דוחים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג