נבחרת ישראל בשחייה תתחרה ברומא. במוקד: רון פולונסקי והמאבק על השליחים

13 שחייניות ושחיינים ייצגו את ישראל בתחרות שבע הגבעות היוקרתית, שתהיה ההכנה האחרונה לקראת אליפות העולם בחודש הבא. רון פולונסקי ינסה לאשרר את הקריטריון שלו ליפן, שחייני השליחים ישאפו להבטיח את מקומם ברביעייה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

13 שחייני ושחייניות נבחרת ישראל יתחרו החל ממחר (שישי) במשך שלושה ימים בתחרות שבע הגבעות (Sette Colli) ברומא, איטליה, שתהווה את תחרות ההכנה האחרונה שלהם לפני אליפות העולם שתתקיים ביפן בחודש הבא.

זוהי השנה ה-59 בה מתקיימת התחרות הוותיקה והיוקרתית המהווה הזדמנות אחרונה לכל המשתתפים שלא קבעו קריטריון לאליפות העולם. בגיזרה הישראלית התחרות תהווה בעיקר ניסוי כלים אחרון לקראת אליפות העולם בפוקואוקה. השחיין היחיד בנבחרת שיכול עדיין להבטיח מקום במשחים האישיים באליפות העולם דרך תחרות זו הוא רון פולונסקי, שכן הוא כבר קבע את הקריטריון ורק עליו לאשרר אותו, דבר שנמנע ממנו באליפות ישראל האחרונה שכן הוא פסל במשחה המוקדמות ל-200 מעורב אישי.

לכתבות נוספות בנושא
כששתי מאמנות שחייה שיתפו פעולה למען העצמת נשים בספורט בחברה הערבית
האלוף האולימפי הודיע במפתיע: "לא אשתתף באליפות העולם, הגעתי לשפל"
פתיחה מרשימה: שני גמרים לנבחרת ישראל בשחייה אמנותית באליפות אירופה

סוגיה נוספת על הפרק לקראת התחרות היא הרכב רביעיות השליחים לאליפות העולם, ובפרט הרביעיות למשחי החופשי – 4×100 ו-4×200 מטר. זו תהיה ההזדמנות האחרונה של השחיינים לנפק תוצאות מהירות שעשויות להכניס אותם להרכב בתחרות היעד.

דניס לוקטב ותומר פרנקל | צילום: גלעד קוולרצ'יק, איגוד השחייה

רשימת השחיינים המלאה בנבחרת ישראל: דוד גרצ'יק, מירון חרותי, מיכאל לייטרובסקי, תומר פרנקל, גל כהן גרומי, בר סולובייצ'יק, דניס לוקטב, דריה גולובטי, אנסטסיה גורבנקו, אביב ברזלי, לאה פולונסקי ואיילה ספיץ. הצוות המקצועי המלווה אותם: מאמן המשימה טום ראשטון, המאמן דוד גמבורג, המומחה המדעי ראסל מארק והפסיכולוג ארנון צפריר.

מאמן המשימה טום ראשטון אמר לקראת התחרות: "תחרות סטה קולי היא תמיד מהירה, וזו הכנה מעולה לאליפות העולם, כי הרמה פה לא תהיה איטית בהרבה מפוקואוקה בחודש הבא. אם יתבצעו פה טעויות לא יהיו להן השלכות רציניות כי נלמד איך להשתפר לקראת התחרות הכי חשובה – ביפן".

בין המשתתפים בתחרות מהזירה העולמית ניתן למצוא כמה מהבכירות והבכירים ביותר במשחים השונים, דוגמת: שיאנית העולם מהונג קונג המתאמנת יחד עם נבחרת ישראל שיבון הוהי, שיאנית העולם שרה שוסטרום, האלופה האולימפי רותה מיילוטיטה, שיאן העולם הרומני דויד פופוביץ', האלוף האולימפי הבריטי טום דין, שיאן העולם האיטלקי תומאס צ'קון ועוד.

להרשמות המלאות לתחרות

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג