פתיחה מרשימה: שני גמרים לנבחרת ישראל בשחייה אמנותית באליפות אירופה

שלי בובריצקי ואריאל נשיא הרשימו עם פתיחת האליפות בעיר אושווינצ'ים בפולין, כאשר במוקדמות תרגיל הדואט החופשי העפילו לגמר מהמקום השלישי הכללי. בתרגיל הקבוצתי החופשי עלתה הנבחרת מהמקום הרביעי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל בשחייה אמנותית | צילום: הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית פתחה היום (רביעי) את הופעותיה באליפות אירופה, כחלק מהמשחקים האירופיים בעיר אושווינצ'ים בפולין והפגינה יכולת גבוהה בשני התרגילים הראשונים, בשניהם כצפוי העפילה לגמרים.

ראשונות לזנק למים היו שחייניות הדואט, שלי בובריצקי ואריאל נשיא, אשר סיימו במקום השלישי במוקדמות התרגיל החופשי עם ציון של 217.3688 נקודות. הישראליות הציגו תרגיל בדרגת קושי גבוהה, ללא עונשים, והקדימו נבחרות חזקות כמו ספרד, בריטניה ואיטליה. במקום הראשון במוקדמות דורגו האחיות האוסטריות עם 265.1459 נקודות ובמקום השני אוקראינה עם 234.0222 נקודות.

אחר הצהריים נכנסו לפעולה שחייניות התרגיל הקבוצתי, שהעפילו מהמקום הרביעי עם ציון של 240.9771 נקודות, לפני שווייץ, גרמניה ובריטניה, ואחרי ספרד, איטליה ואוקראינה. בנבחרת נכללו לצד בובריצקי ונשיא גם מאיה דורף, נוי גזלה, ניקול נחשונוב, קתי קונין, איה מזור, ונטע רוביצ'ק. (מחליפות עדן בלכר ושני שראיזין)

את הנבחרת מובילות בתחרות המאמנות אנה טרס, סבטלנה בלכר, לריסה קונין ו-ולריה אפריילבה. מחר התחרות תימשך עם הגמר של תרגיל הדואט הטכני.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג