מתרגל לפריז: שיא ישראלי למירון חרותי ב-50 פרפר

השחיין הישראלי הרשים בתחרות ה-GIANT OPEN FINALE היוקרתית בעיר בה ייערכו המשחקים האולימפיים עם 23.29 שניות, שיפור של 9 מאיות לשיא הקודם. זכה גם במדליית הכסף במשחה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מירון חרותי עם המדליה | צילום: פרטי

בקיץ הקרוב יתחרה מירון חרותי בבריכת השחייה האולימפית בפריז, אולם נראה שהוא כבר כעת מתרגל לשחות שם, ולעשות זאת מהר במיוחד. הערב (ראשון) שבר השחיין בן ה-26 את השיא הישראלי במשחה ל-50 מטר פרפר, כאשר קבע זמן של 23.29 שניות, שיפור של 9 מאיות לשיאו הקודם, שנקבע ביולי 2022 באליפות ישראל במכון וינגייט.

לכתבות נוספות בנושא:
אליפות המכללות ננעלה עם שיא אדיר של גרטשן וולש, תוצאה נהדרת לאיילה ספיץ
מרגש: שחייני הנגב חזרו להתאמן בבריכה בעוטף לראשונה מאז 7.10
צפו באירוע ההזוי: שחיין חגג ניצחון בתחרות, ונפסל בגלל החגיגה

חרותי עשה זאת במסגרת ה-GIANT OPEN FINALE בבירת צרפת. מדובר בסבב תחרויות יוקרתי, אשר החל למעשה בשבוע שעבר עם תחרות המוקדמות שנערכה בניס, כאשר שמונת המהירים בכל משחה העפילו לתחרות הגמר בפריז, וביניהם גם הישראלי.

מירון חרותי | צילום: צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

חרותי סיים שני במשחה בו שבר את השיא, כשהגיע 11 מאיות אחרי השווייצרי נואה פונטי, מדליסט הארד האולימפי מטוקיו ב-100 פרפר. אתמול, סיים במקום הרביעי במשחה ל-50 מטר חופשי עם 22.38 שניות, מרחק 28 מאיות מהמקום השלישי בו סיים מייקל אנדרו האמריקני. פלורן מנאדו ומקסים גרוסה סיימו בשני המקומות הראשונים בגמר האיכותי.

בסיום אמר חרותי: "אני שמח מהשיא ששיפרתי ב-50 פרפר. בשתי התחרויות האחרונות, בניס ובפריז, שחיתי ב-14 משחים של 50 מטר – חופשי, פרפר וגב – ואני שמח שלמרות שבחופשי לא התחבר כמו שרציתי, הצלחתי לשפר את השיא בפרפר. אני ממשיך להשתפר, אני חושב שזו התחלה טובה לעונת התחרויות השנה, ומבשר טובות לקראת האולימפיאדה מבחינת הכושר בו אני נמצא בתוכנית האימונים שלי בצרפת ובישראל".

חרותי, שחיינה של מכבי חיפה, מתאמן בשנה האחרונה בתכנית משותפת המאגדת אימונים כאן בישראל תחת המאמן יהונתן קופלב, יחד עם תקופות אימונים מרוכזות בצרפת, כחלק מהמועדון Cercle des Nageurs Marseille, המתמחה בספרינטרים. לתחרות זו הגיע חרותי מיד לאחר מחנה אימונים אינטנסיבי בטנריף עם הקבוצה והתוצאות הגיעו מהר מהמצופה.

מירון חרותי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

כזכור, חרותי, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, כבר קבע את הקריטריון גם למשחקים בפריז במשחה ל-50 חופשי. הוא מחזיק כיום בארבעה שיאים ישראליים – ב-50 חופשי וב-50 פרפר בבריכה ארוכה וב-50 חופשי ו-100 חופשי בבריכה קצרה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג