מרגש: שחייני הנגב חזרו להתאמן בבריכה בעוטף לראשונה מאז 7.10

האגודה המובילה שכל שחייניה פונו מאז פרוץ המלחמה ונאלצו להתפצל לנדוד מאז בין בריכות, החלה לחזור לביתה בשער הנגב. המאמן אמיר (פיש) כהן: "היה מרגש מאוד לחזור, יש הרבה שלא יחזרו לצערי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחייני הנגב בבריכה הביתית | צילום: אמיר כהן

התרגשות גדולה נרשמה אתמול (ראשון) בקהילת השחייה בעוטף ובאגודת השחייה המקומית בפרט. 157 יום אחרי 7 באוקטובר, חזרה אתמול (ראשון) אגודת "שחייני הנגב" לראשונה לבריכת השחייה הביתית שלה במרכז ההידרותרפי שער הנגב.

לכתבות נוספות בנושא:
מיקי חליקה התפטר מתפקידו כיו"ר איגוד השחייה, עדי ביכמן תחליפו
משחה הרפאים: קיילב דרסל הלהיב וניצח, אך השעון לא עבד
הקאמבק של אנדי מורז, רון פולונסקי לוהט בחזה ומרשאן שובר שיאים

מדובר באחת האגודות המובילות והפעילות בישראל, אשר כל שחייניה פונו בעקבות המלחמה, כאשר רבים מהם חוו רגעים קשים במיוחד ב-7 באוקטובר והסתגרו שעות ארוכות בממ"ד, כשרק בדרך נס הצליחו כולם להתפנות ללא פגע. סבו של השחיין גל בז'רנו לואיס הר, אף נחטף לעזה, ושוחרר בפעולת חילוץ הירואית לאחרונה. מאז, נאלצו השחיינים והשחייניות להתפזר ולנדוד בין בריכות, וכעת לפחות באופן חלקי חזרו חלקם לבריכת הבית המוכרת.

המאמן הראשי של האגודה, שהוא גם מאמן נבחרת ישראל בקדטים, אמיר (פיש) כהן סיפר לשוונג: "בימים אלו חוזרים חלק מהמפונים לישובים שמרוחקים יותר מ-4 ק"מ מהגדר. אז מי שחזר מבין השחייינים לאזור מתאמן שוב בבריכת הבית, זה בערך חצי מהקבוצה. אנחנו מנסים לחזור לשגרה לאט לאט, וזו התחלה. אני מפונה ממפלסים ועוד לא חזרתי הביתה, אז נוסע הלוך חזור מהרצליה בינתיים".

אמיר (פיש) כהן | צילום: איגוד השחייה

על התחושה כשנכנס לבריכה: "חמישה חודשים, 157 ימים לא הייתי שם, זה פעם ראשונה שאני יותר משבועיים- שלושה לא בבריכה. היה מרגש מאוד לחזור, לראות את השחיינים שוב במים, בבריכה שלנו בבית. גם השחיינים מאוד התרגשו, בשבילם זה לחזור לבית, למוכר".

איך מצאו את הבריכה: "הכל היה מוכן, הצוות סידר את הבריכה, צבעו, המים מחוממים, התחילו כבר טיפולים במתקן, חדר הכושר פתוח. המתקן עובד בהחלט לא רע יחסית למצב".

המשך הדרך של האגודה: "יש הרבה שחיינים שלא חזרו, ולא יחזרו לצערי… משפחות שלא יחזרו לאזור, שחיינים שלא יחזרו להתאמן איתנו, אבל זה המצב וננסה להתאושש. עדיין לא חזרו השחיינים הצעירים, רק הנבחרת חזרה, ואנחנו מקווים שלקראת יוני נוכל לפתור גם את זה, כרגע זה עוד קצת בעייתי".

עוד הוסיף: "אני רוצה להודות לכל האגודות שאירחו ותמכו בנו, למאמנים שדאגו שהשחיינים שלנו ירגישו בטוב באגודות שהצטרפו אליהן, והם עשו עבודה בהחלט טובה. אני רוצה להודות לנצר שומר שלום באיגוד השחייה, שעזר לנו מאוד בתקופה הקשה הזו, בתיאומים מול וינגייט, תודה גם למכון וינגייט עצמו שנתן לנו להתאמן כשלא הייתה לנו בריכה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג