משחה הרפאים: קיילב דרסל הלהיב וניצח, אך השעון לא עבד

צפו במשחה ההזוי מתחרות ה-PRO SWIM - דרסל התגבר על תקלה במקפצה כדי לנצח, אלא שהשעון כלל לא עבד והתוצאות נלקחו מהסטופרים הידניים! צפו בתקרית במלואה, וגם: הזמן המהיר של דרסל ב-100 פרפר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילב דרסל | צילום: Shutterstock

קיילב דרסל חווה בסוף השבוע האחרון תחרות נהדרת בווסטומנט בסבב ה-PRO SWIM היוקרתי. אולם לצד תוצאות מהירות, הטובות ביותר שלו מאז חזר למים, היה גם משחה גמר אחד שהוא כנראה לא ישכח, אבל מסיבות אחרות לגמרי, ולא כאלו שהמארגנים יכולים להתגאות בהן.

לכתבות נוספות בנושא:
הקאמבק של אנדי מורז, רון פולונסקי לוהט בחזה ומרשאן שובר שיאים
גאווה כחול-לבן: השחיינים הישראלים השתלטו על אליפות הביג10 בארה"ב
צפו באירוע ההזוי: שחיין חגג ניצחון בתחרות, ונפסל בגלל החגיגה

דרסל זינק לגמר ה-50 חופשי ממסלול 8 הצדדי, וכבר בזינוק נתקל בבעיה כאשר המקפצה ממנה זינק כמו יצאה ממקומה וזזה, מה שהכניס אותו למים בפיגור קל מיריביו. הוא התגבר על המשוכה הראשונה, ובזכות פיניש נהדר הצליח להגיע לקיר ממש יחד עם ג'ק אלכסי וסנטו קונדורלי, כשהיה נראה שרק פוטו פיניש יכריע ביניהם.

צפו במשחה המדובר:

אלא שכאן הפארסה רק החלה. כאשר הרימו השחיינים את ראשם אל המסך כדי לראות את תוצאותיהם, הם ראו מסך שחור, ולרגעים ארוכים לא היה ברור מי ניצח. השעון האלקטרוני פשוט לא עבד ולא החל לרוץ עם ההזנקה, כך שנותר על 0.0 לאורך כל המשחה. הצוות הטכני ניסה למצוא גיבוי במערכת אולם כזה לא נמצא והשופטים נאלצו להיעזר בגיבוי של שעוני העצר (הסטופרים) הידניים.

לאחר שאספו את הזמנים שמדדו השופטים, הוכרז ברמקולים על ניצחונו של דרסל בזמן של 21.84 שניות, שלוש מאיות לפני קונדורלי, בעוד אלכסי שלישי עם 21.90 שניות. הדבר התקבל די בהלם בקרב השחיינים והקהל, שכן היה נראה שקונדורלי הגיע מעט אחרי שני יריביו, והקרב הצמוד היה בין דרסל לאלכסי.

כדי להשלים את החגיגה, לשחיינים הוצעה הזדמנות למדידה נוספת כדי לשפר את זמנם. זמנים ששחו במדידה לא ייחשבו לתוצאות הרשמיות של השחה, אבל הם ייחשבו בזמנים הרשמיים (תוצאות ידניות לא מוכרות לצורך שיאים). ג'ק אלקסי שחה 21.86 שניות, 4 מאיות מהר יותר מהתוצאה הרשמית שלו, בעוד דרסל וקונדורלי ויתרו על השחייה החוזרת.

עבור דרסל, התוצאה המעניינת יותר בתחרות הגיעה בכלל ב-100 פרפר, שם ניצח בזכות 50 שני מהיר במיוחד בזמן של 51.27 שניות. זהו הזמן המהיר ביותר של דרסל מאז חזר לשחות לאחר ההפסקה שלקח בעקבות קשיים מנטליים, וגם הניצחון הראשון שלו מאז הפך לאבא. כזכור, דרסל הוא האלוף האולימפי ושיאן העולם במשחה זה עם 49.27 שניות, ובתחרות הזאת הוא היה נראה הכי קרוב לדרסל של לפני ההפסקה.

איגוד השחייה האמריקני הוציא בסיום הודעה מטעמו על הנושא בה כתב: "במהלך גמר ה-50 מטר חופשי לגברים, מערכת המדידה האוטומטית לא הצליחה לפעול. כפי שמתואר בספר חוקי השחייה של ארה"ב, שעוני עצר לגיבוי קובעים את סדר הסיום ואת הזמנים כאשר מערכת המדידה כושלת. סדר הסיום והזמנים מהגמר הם רשמיים. עם זאת, לשחיינים בגמר הוצעה ההזדמנות לשחות את מקצה שוב כ-Time Trial בסוף התחרות כדי לשפר את הזמנים שלהם. אישור הזמנים ששחו ממתין לבדיקה של World Aquatics (AQUA)".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג