מתן רודיטי שבר את הקרסול וייעדר מגביע העולם במים פתוחים

השחיין הבכיר שסיים רביעי במשחקים האולימפיים נפצע במהלך מחנה אימונים באיטליה: "המטרה להיות כשיר לאליפות העולם". המאמן אמיר עופר: "נעשה הכול כדי לשקם אותו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מתן רודיטי באליפות העולם | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מתן רודיטי, שחיין המים הפתוחים הבכיר של ישראל, נפצע במהלך מחנה אימונים שקיים באיטליה וייאלץ להיעדר מספר שבועות. רודיטי שהה בחודש שעבר במחנה אימונים יחד עם שחיינים איטלקים בכירים כדוגמת האלוף האולימפי גרגוריו פלטריניירי ואלוף אירופה דומניקו אצ'רנצה. הוא היה אמור לחזור לארץ במהלך אוקטובר כדי להתכונן לתחרות גביע העולם שהייתה אמורה להתקיים באילת בתחילת דצמבר. אולם בשל המלחמה בעזה, הועתקה התחרות מישראל לפורטוגל ורודיטי נשאר באיטליה כדי שיוכל לשמור על שגרת אימונים ברמה הגבוהה ביותר.

לכתבות נוספות בנושא:
נבחרת ישראל בשחייה לא תצא לאליפות אירופה בבריכות קצרות
המושבה מתרחבת: 4 שחיינים ישראליים מצטרפים למכללות בארה"ב
סאמר מקינטוש תיעדר מאליפות העולם בקטאר, גם מקניל בחוץ

בזמן ששהה במחנה גובה באיטליה, החליק רודיטי על השלג בדרכו לאימון ושבר את הקרסול. הוא גובס והיום נחת בישראל, כאשר ההערכה היא שיוכל לחזור לאימונים בתוך מספר שבועות. הוא ייאלץ להחמיץ את תחרות גביע העולם המסכמת בתחילת דצמבר בפורטוגל וצפוי להיות כשיר לאליפות העולם בקטאר בפברואר הקרוב, שהיא גם תחרות הקריטריון למשחקים האולימפיים בפריז.

כזכור, רודיטי סיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 ובמקום השמיני באליפות העולם ביפן ביולי האחרון. שלושת הראשונים בלבד באליפות העולם ביפן הבטיחו את מקומם במשחקים האולימפיים לפריז 2024 ויתר 19 המקומות ייקבעו בקטאר.

מתן רודיטי באליפות העולם | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

מתן רודיטי סיפר: "אני אמשיך לעבוד קשה גם מחוץ למים בזמן ההחלמה, ואתמקד בשיקום של הקרסול, כשהמטרה שלי היא להיות כשיר לאליפות העולם". מאמן נבחרת ישראל במים פתוחים אמיר עופר הוסיף: "זה חוסר מזל ואנחנו עכשיו עם העיניים על המטרה. אני בטוח ביכולות של מתן ונעשה הכול כדי לשקם אותו ולהחזיר אותו לכושר כדי שיוכל לשחות בדוחא ולהשיג את הקריטריון לפריז".

ללא קשר לפציעה, יש כזכור סימני שאלה גדולים לגבי השתתפותה של נבחרת ישראל באליפות בקטאר בפברואר, שהיא כזכור ביתם של בכירי הנהגת החמאס. בשלב זה, כפי שפורסם בשוונג, איגוד השחייה החל בהליך ההרשמה, אולם ממתין להוראות גורמי הביטחון, בתקווה כי אכן יהיה אישור לקחת חלק בתחרות במדינה העוינת. במים פתוחים, התחרות בקטאר היא תחרות הקריטריון האחרונה והמכרעת למשחקים האולימפיים ומכאן החשיבות הרבה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג