מקום 7 לגל צוקרמן בתחרות הקדם אולימפית, קנטור וראובני שמרו על מיקומם

גולשת הקייט פויל הישראלית נעצרה בחצי הגמר וסגרה תחרות טובה באתר האולימפי במארסיי: "התוצאה היא בהחלט בתחום שלו ציפינו, אבל כשאני עולה לשיוטי המדליות אני תמיד שואפת ליותר". גולשי ה-IQ פויל נותרו במקום ה-2 וה-4 בהתאמה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צוקרמן | צילום :World Sailing

גל צוקרמן, גולשת הקייט פויל הישראלית, סיימה אמש (שישי) את התחרות הקדם אולימפית במארסיי במקום השביעי, לאחר שבחצי הגמר ניצחה הגולשת האמריקאית דניאלה מורוז. צוקרמן יצאה לחצי הגמר בידיעה שהיא חייבת להשיג שלושה ניצחונות, בעוד האמריקאית צריכה רק ניצחון אחד על מנת להתקדם, כיוון שבמוקדמות סיימה במקום השלישי. ארבע גולשות יצאו לחצי הגמר, שהיה צמוד מאוד עד מחציתו, אז עקפה מורוז את צוקרמן, התמקמה במקום הראשון ושמרה עליו עד קו הסיום. בגמר ניצחה הצרפתייה לוריין נולו, שהובילה לאורך כל שלבי התחרות.

לכתבות נוספות בנושא:
גמר ראשון לישראל באליפות העולם בשחייה אמנותית: מקום 5 לדואט הטכני במוקדמות
גל צוקרמן והצוות של ניתאי חסון ונועה לסרי העפילו לשיוט המדליות במארסיי
כשהחלטת ניווט גאונית אחת הכריעה את אליפות העולם במים פתוחים

צוקרמן אמרה בסיום "היה שיוט ממש צמוד, אבל בסופו של דבר דניאלה עשתה את הדבר הנכון והצליחה לעקוף אותי ולעבור לגמר. התוצאה היא בהחלט בתחום שלו ציפינו אבל כשאני עולה לשיוטי המדליות אני תמיד שואפת ליותר. תחרות המטרה השנה היא אליפות העולם ושם השאיפה שלי היא להגיע עוד יותר גבוה בדירוג".

גל צוקרמן עם מנצחת התחרות לוריין נולו | צילום :World Sailing

שחף אמיר, מאמן נבחרת הקייט פויל הוסיף: "הייתה תחרות מוצלחת וחשובה עם המון מסקנות ולמידה מהאתר האולימפי. גל עשתה תחרות טובה מאוד עם שיפור בהמון אספקטים, ובסה"כ היא עדין בתהליך ההכנה לתחרות החשובה של השנה, אליפות העולם בהולנד, שתתחיל בעוד שלושה שבועות. תוצאה דומה לזו שם תשיג את הקווטה למשחקים האולימפיים בפריז"

הגולשים הישראלים שומרים על מיקומם בפסגה
בתוך כך, גולשות וגולשי דגם ה-IQ פויל המשיכו את התחרות במארסיי, עם ארבעה שיוטים. הנציגים הישראלים בתחרות, שרון קנטור ותום ראובני הגיעו ליום התחרות במקום השני והרביעי בהתאמה וניסו לשמור על מיקומם ולצמצם את המרחק ממובילי התחרות.

שרון קנטור | צילום :World Sailing

שרון קנטור פתחה את שיוטי היום עם ניצחון בשיוט הראשון, אך ביצעה שיוט שני חלש, אותו סיימה 15. לשמחתה רשאיות הגולשות לזרוק את השיוטים החלשים ביותר שלהן, כך שהתוצאה לא נספרת לניקוד הסופי. בהמשך ביצעה קנטור שני שיוטים מצוינים בהם סיימה 6 ו-2 ושמרה על המקום השני הכללי.

גם תום ראובני ביצע שייט ראשון טוב, אותו סיים רביעי, אך בהמשך סיים 22, 6 ופסל בשיוט האחרון. גם הוא שמר על מיקומו הרביעי, אך התרחק משלושת מובילים בתחרות ואיפשר לגולשים מגרמניה וספרד להתקרב אליו למרחק של שתי נקודות בלבד. היום יערך יום המוקדמות האחרון, לפני שיוטי המדליות שיערכו ביום ראשון. קנטור וראובני ינסו לסיים לפחות בשלישייה המובילה על מנת לזכות בכרטיס חופשי לחצי הגמר, או אפילו לגמר, במידה וקנטור תצליח להתברג למקום הראשון.

תום ראובני | צילום :World Sailing

היום ייערכו בתחרות גם שיוטי המדליות של דגם סירות ה 470, אליו העפילו הצמד הישראלי, ניתאי חסון ונועה לסרי, מהמקום העשירי. חסון ולסרי נהנו היום מיום חופשי לקראת שיוטי המדליות ומחר ינסו לשפר את מיקומם הסופי בתחרות, לאחר שאיבדו את הסיכוי למדליה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג