מעל 5.6 מיליון דולר: הפרסים הכספיים באליפות העולם בשחייה נחשפים

בעוד חודש וחצי תיפתח ביפן אליפות העולם למקצועות המים, וכעת הסכומים לכל הישג נחשפים: ירידה בסכום על שבירת שיא עולם, שוויון בסכומים על זכייה במדליות בין השחייה לשחייה האמנותית והמים הפתוחים, וכמה שווה זכייה בטורניר הכדורמים?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנסטסיה גורבנקו. תגרוף פרסים? צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות העולם בשחייה ובמקצועות המים תיערך מ-14 עד 30 ביולי בפוקואוקה, יפן, ותכנס את מיטב הספורטאים והספורטאיות בענפי השחייה, שחייה במים פתוחים, שחייה אמנותית, קפיצות למים וכדורמים. רגע לפני, התאחדות השחייה העולמי חושפת את הפרסים הכספיים שיוענקו על ההישגים השונים בכל אחד מהמקצועות, פרסים שמסתכמים בקצת יותר מ-5.6 מיליון דולר.

ההבדל המהותי לעומת אליפות העולם הקודמת שנערכה אשתקד בבודפשט, הוא הבונוס על שבירת שיא עולם במהלך התחרות. בונוס זה, שעמד על 50 אלף דולר, יורד כעת ל-30 אלף דולר. זכייה במדליית זהב באחד המשחים בבריכה, במים הפתוחים או בקפיצות למים תזכה את המנצח או המנצחת ב-20 אלף דולר, בעוד מדליית כסף שווה 15 אלף וארד 10,000 דולר.

לכתבות נוספות בנושא שחייה:
פרסום ראשון: שתי השחייניות שעשו עלייה ועשויות לחזק את נבחרת ישראל
21 ק"מ, 8 שעות, 11 שחיינים אמיצים: על אתגר צליחת הכנרת לאורך
כ-850 ספורטאים נרשמו לאליפות העולם לנוער בשחייה שתתקיים בישראל
שתי טקטיקות, גורבנקו אחת: על השבוע שובר השיאים של השחיינית הישראלית

הפרסים הנ"ל יהיו זהים גם לתחרויות השחייה האמנותית עבור הסולו והדואט, כאשר בתרגיל הקבוצתי זכייה בזהב תעניק 50 אלף דולר לקבוצה המנצחת, 40 אלף למקום השני ו-30 אלף למקום השלישי. בכדורמים זכייה בטורניר שווה 80 אלף דולר לכל הקבוצה, המקום השני שווה 70 אלף והמקום השלישי 60 אלף דולר. ככלל, יוענקו פרסים כספיים בכל הענפים עד המקום השמיני בכל תחרות או מקצה.

באליפות הקודמת מי שגרף את סכום הזכיות הגבוה ביותר היה קריסטוף מילאק, אשר זכה ב-92,500 דולר, בעיקר הודות לשיא העולם ששבר ב-200 פרפר. תומאס צ'קון, ששבר גם הוא שיא עולם באותה תחרות, גרף 87,500 דולר וקייטי לדקי הייתה שלישית (והראשונה מבין הנשים) עם 63,333 דולר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג