מהונג קונג עד פורטוגל: סופ"ש טריאתלון בינ"ל לנבחרת ישראל, שחר שגיב במוקד

שגיב ינסה להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו, כשיזנק יחד עם איתמר אשד לתחרות גביע העולם, המקנה ניקוד אולימפי. 9 ספורטאים נוספים, בהם אביב לוי ואיתמר לבנון, יתחרו בגביע אירופה בפורטוגל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

סוף שבוע בינלאומי במיוחד צפוי לנבחרת ישראל בטריאתלון עם לא פחות מ-11 טריאתלטיות וטריאתלטים כחול-לבן שיזנקו לשתי תחרויות בהונג קונג ובפורטוגל. בין הספורטאים נמצאים גם הבכירים ביותר של הענף, אשר ינסו לצבור ניקוד חשוב ויקר להמשך.

לכתבות נוספות בנושא:
100 סיבות לצפות: מסקנות מפתיחת סבב הטריאתלון העולמי החדש T100
גם השנה: TRI כנרת תשמש כאליפות ישראל בחצי איש ברזל ובספרינט עלית
האזינו: ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024

המוקד העיקרי יהיה בגביע העולם בהונג קונג שיוזנק ביום ראשון, שם יתחרו שחר שגיב ואיתמר אשד. שגיב ממכבי תל אביב, שפתח נהדר את העונה עם מקום רביעי בגביע העולם בניו זילנד, רוצה להמשיך את המומנטום ולסיים בטופ גם בתחרות השנייה שלו העונה. עבור אשד (אלתרמנס) החלום האולימפי לפריז עדיין בחיים, אולם הוא יהיה חייב לייצר כמה תוצאות איכותיות בחודשים הקרובים כדי להצליח להשתחל לרשימה.

איתמר אשד ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

מדובר בתחרות למרחק ספרינט (חצי אולימפי) של 750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה על אופניים ו-5 קילומטרים ריצה, כאשר התנאים צפויים להיות לא פשוטים, עם לחות גבוהה ואף סיכוי לגשם בשעות התחרות. בנוסף, קו זינוק יהיה צפוף למדי עם 65 ספורטאים.

בשבת יזנקו טריאתלטית אחת וארבעה טריאתלטים לתחרות גביע אירופה בקווארטיירה בפורטוגל. אלופת ישראל אביב לוי תייצג את הצד הנשי בנבחרת, כשאצל הגברים יתחרו איתמר לבנון, אלמוג אלעזרי, שחר עגור ושביט חייט. התחרות תיערך למרחק האולימפי ואמנם לא ניתן לצבור דרכה ניקוד אולימפי, אך בהחלט ניתן לצבור ניקוד עולמי, שיעניק לספורטאים את המקום בתחרויות הבאות. עוד בפורטוגל ייערך גביע אירופה לנוער, שם יתחרו רום שלו, אייל וינשטיין, עומר צפריר ונטע נפתלי.

אביב לוי ב-TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

ליאור כהן המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון סיפר לקראת התחרויות: "11 ספורטאים כחול לבן ייצגו את המדינה במהלך הסופ"ש הקרוב. תחרות גביע העולם בהונג קונג מעניקה ניקוד אולימפי חשוב – שחר שגיב ינסה לשמור על מומנטום חיובי לאחר גביע העולם בניו-זילנד, בעוד איתמר אשד מגיע על מנת לשמור על החלום האולימפי שלו לקראת 2024 ולצבור ניקוד אולימפי גבוה ככל שניתן. תחרות גביע אירופה בפורטוגל מאופיינת בשדה משתתפים חזק ביותר, אשר לרוב מאפיין סבבים חזקים יותר (גביע עולם וסבב אליפות העולם) ועדיין אני מצפה מספורטאינו להתברג גבוה ככל שניתן. כולם מגיעים בכושר מצוין ולאחר תקופת אימונים חזקה ומדויקת. רום שלו, אלוף ישראל לנוער יגיע הישר ממחנה אימונים בפורטוגל לתחרות ומעניין ביותר יהיה לראות את כושרו. בהצלחה לכולם וניפגש באליפות ישראל לעלית ב-TRI כנרת".

גיל קופר, מנכ"ל איגוד הטריאתלון: "למעשה בסוף שבוע הקרוב תחל מבחינת הספורט ההישגי של האיגוד עונת 2024 באופן רשמי. חשוב לנו לשמור על שגרת פעילות של הספורטאים המובילים שלנו על המצב המדיני-ביטחוני ואני רוצה לאחל לכל המתחרים השבוע הצלחה גדולה, הן בגביע העולם במזרח והן בגביע אירופה בפורטוגל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג